Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

lúk


Jan van Heteren

Meganomaniac

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers



Yayo

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Collin

No nuts, no glory!

johnneman

Citaat van: peterachterop op  8 september 2007, 10:56:39
mooi zwart, ligt er al een club flyer achter de ruitenwisser? of zie ik dat verkeerd.
nee dat is de flyer met de specificaties van de auto, bij aankoop enzo :) ik had verder nog geen foto's van de megane gemaakt, dus vandaar :)

tjakobs

Beste mensen,

Heb al een paar berichten gekrabbeld op dit forum, maar zal me toch even voorstellen.
Mijn naam is Tilman (ja, das m'n voornaam). Ben 25 jaartjes jong en woon in Gorinchem.
Ik pendel regelmatig heen-en-weer tussen Gorinchem en Alkmaar, omdat mijn vriendin in Alkmaar woont.

Werken doe ik op dit moment niet, maar das van korte duur. Heb namelijk een aantal sollicitatiegesprekken lopen.
Als ik werk, dan werk ik in de Werving & Selectie.

En nu natuurlijk waar het allemaal om draait... De auto.
Op mijn 18de had mijn moeder een Megane Cabrio, prachtig ding. Helaas na 3 jaartjes afscheid van moeten nemen want leasewagen. Maar ik was echt verkocht, wat een prachtkar.
Nu, 7 jaar later, mijn eerste auto gekocht, jawel een Megane Cabrio. (Foto's volgen nog).
Het is een bordeauxrode, nog wel redelijk standaard. Zit 1.6 blok in, handmatig dakkie, leren bekleding en een mensonvriendelijke achterbank ;)
Enige dat ik nu heb gedaan is de radio vervangen (was Kenwood, is Pioneer geworden), met een directe iPod interface.
Uiteraard ook de speakers even gedaan natuurlijk.
Op korte termijn wil ik er andere velgen onder laten zetten en ik ben op zoek naar een roadbox (misschien te gebruiken voor een andere audioinstallatie).

En ik denk over andere lichtunit's. Heldere koplampen (kom je al gauw richting angeleyes) geven de auto een wat nieuwere look. Maar daar twijfel ik dus nog over.

Nu ga ik even richting mijn garage, zoals in ander topic te lezen is bonkt mijn motor nogal.
(Wish me luck...)
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Yayo

Welkom Tilman en nog vele jaren plezier in de Cabrio (mits alles goed gaat bij de garage zo  ;))
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

johns

Citaat van: thermical op 17 september 2007, 09:37:20
Beste mensen,

Heb al een paar berichten gekrabbeld op dit forum, maar zal me toch even voorstellen.
Mijn naam is Tilman (ja, das m'n voornaam). Ben 25 jaartjes jong en woon in Gorinchem.
Ik pendel regelmatig heen-en-weer tussen Gorinchem en Alkmaar, omdat mijn vriendin in Alkmaar woont.

Werken doe ik op dit moment niet, maar das van korte duur. Heb namelijk een aantal sollicitatiegesprekken lopen.
Als ik werk, dan werk ik in de Werving & Selectie.

En nu natuurlijk waar het allemaal om draait... De auto.
Op mijn 18de had mijn moeder een Megane Cabrio, prachtig ding. Helaas na 3 jaartjes afscheid van moeten nemen want leasewagen. Maar ik was echt verkocht, wat een prachtkar.
Nu, 7 jaar later, mijn eerste auto gekocht, jawel een Megane Cabrio. (Foto's volgen nog).
Het is een bordeauxrode, nog wel redelijk standaard. Zit 1.6 blok in, handmatig dakkie, leren bekleding en een mensonvriendelijke achterbank ;)
Enige dat ik nu heb gedaan is de radio vervangen (was Kenwood, is Pioneer geworden), met een directe iPod interface.
Uiteraard ook de speakers even gedaan natuurlijk.
Op korte termijn wil ik er andere velgen onder laten zetten en ik ben op zoek naar een roadbox (misschien te gebruiken voor een andere audioinstallatie).

En ik denk over andere lichtunit's. Heldere koplampen (kom je al gauw richting angeleyes) geven de auto een wat nieuwere look. Maar daar twijfel ik dus nog over.

Nu ga ik even richting mijn garage, zoals in ander topic te lezen is bonkt mijn motor nogal.
(Wish me luck...)

succes bij de garage

Dirk Kuipers

Welkom Tilman! Hoop voor je dat het niets is.

tjakobs

Citaat van: Dirk Kuipers op 17 september 2007, 12:15:40
Welkom Tilman! Hoop voor je dat het niets is.


Hee Dirk, bedankt voor je bericht!
Nu zit ik vol bewondering je projecttopic te bekijken, en realiseer ik me dat ik je auto laatst heb zien staan. Weet niet meer waar, maar was in Friesland. Volgens mij in Leeuwarden. Op zaterdag 8 september was dat.

Ik was met een groep op weg naar Holwerd, gingen met de boot naar Ameland...
Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

Dirk Kuipers

Dat zou goed kunnen inderdaad! :)
Ik woon inderdaad aan de rondweg in Leeuwarden waar je langs komt als je naar Holwerd gaat. :)

Volgende keer maar ff toeteren! ;)

tjakobs

Jullie weten wat ze over de beste stuurlui zeggen...
... Die vallen buiten de boot!!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev