Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Jeroen

Hey Nick, terug bij Renault  !-!
Niet meer bij GKB dus.



Nick

Nope werk daar niet meer sinds een maand of 7. Werk dus nu bij Munsterhuis en dat bevalt me super.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul B.

Hey Nick welkom. Mooie Trophy, ik zag hem afgelopen zaterdag te
koop staan op de site van Munsterhuis en verbaasde me erg over
de wel zeer scherpe prijs (ik kreeg spontaan zelf inruil plannen).
De skirts zijn trouwens ook niet standaard, heb je de Swift zelf verkocht
of is die er op ingeruild ?

In iedergeval is Twente weer een dikke Megane rijker  !-!


lúk


MT

Hallo,

ik ben Manuel, 38 jaar en ben nieuw op dit forum. Tevens nieuw op het gebeid van Franse auto's. Mijn vriendin is helemaal gek van de Megane coupe en we zijn dan ook hard op zoek naar een coupe op G3.


Dirk Kuipers

Welkom Manuel! Succes met het zoeken!

Jaap de Jong

Citaat van: MT op 23 juli 2007, 13:47:37
Hallo,

ik ben Manuel, 38 jaar en ben nieuw op dit forum. Tevens nieuw op het gebeid van Franse auto's. Mijn vriendin is helemaal gek van de Megane coupe en we zijn dan ook hard op zoek naar een coupe op G3.



Welkom! :) Kleine tip: http://autotelegraaf.nl/autokopen/toon/?id=11890067;resultset=91279429;referrer=resultaten;opnieuwZoeken=ownerId%3D96977%3Bwhitelabel%3Dautobedrijf%3BsortBy%3Dmerkmodel%3Brandom%3D1185196092%3Bresultset%3D91279429%3Bstart%3D30%3BcategoryId%3D1%3BcategoryId%3D1;whitelabel=autobedrijf#top
Heb deze auto zelf bekeken en gereden; ziet er super strak uit en rijdt zeer goed. Heeft helaas enkele krassen die hersteld moeten worden. Hij lag helaas iets boven m'n budget en ik vond de rode kleur van m'n eigen megane toch net iets mooier...

Wellicht dat jij er iets aan hebt!  !-!

MT

Thanx mannen,

Die zwarte is zeker mooi maar echt ver boven ons budget.

Maar zelfs in onze veel lagere prijsklasse is veel keus.

Dennis20


Decepticon#1


KevinL


MeganeDTI

Hallo,

mijn naam is Leon en ik ben 8 jaar geleden van Nederland naar België verhuisd (reden = uit de hand gelopen vakantieliefde met een Vlaamse schone  :)). Ik rij sinds 2 1/2 jaar met een een zo goed als standaard Megane DTI Ph 2 van bj 2000. Hij is gechipped. Erg tevreden over deze auto en ik hoop er nog een paar jaartjes mee te rijden.

groeten
Leon

harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev