Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Welkom Dirk! :)
Je kunt je natuurlijk ook gewoon Dirk van den Muijsenberg noemen. :) Dan halen ze ons ook wel uit elkaar! ;)

fluissie

welkom dirc!

veel plezier hier en met je coupe natuurlijk  !-!

harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

lúk


kris vdv

hoi
effe voorstellen de blauwe was men 1ste cc
hier een fototje van men nieuwe cc[/img][/img]

Stefan

Hee kris
Mooie wagen
Misschien kan je jezelf ook persoonlijk een klein beetje voorstellen... ;)
Daar is dit topic tenslotte voor he...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

MaarteX

#891
Ik zal mij ook even voorstellen Ik ben Maarten Rijneveld uit het mooie en rustieke Veenendaal. Ik ben op moment van typen 24 en sinds afgelopen vrijdag 15-06-07 ben ik de trotse bezitter van een mooie groen metallic coupe 1.6e uit 1999

Ik kwam hem toevallig tegen toen ik op de radio een reclame hoorde van autoscout24. Ik was al langer op zoek naar een coupe heb hiervoor een Clio 1.8RT gereden. Deze auto ston nog bij mijn vader zijn vaste dealer dus pa even gebeld om mee te gaan  :D deal was snel gemaakt met wat extra korting

Over mijzelf:
Ik ben momenteel aankomend werkvoorbereider werktuigbouwkundige installaties bij Kuijpers Installaties in De Meern Ik vind eht zelf erg leuk werk en ben de hele met techniek bezig en ga nu elke dag met veel plezier naar mijn werk toe  :q

Ik wil mijn megane nog wel op wat punten gaan veranderen maar eerst weer even sparen.

Groeten Maarten

dit is hem dan


Stefan

Welkom Maarten

Veel plezier met je coupe !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

kris vdv

he hier ben ik weer ben dus Kris 37jaar uit Belgie,werk als chauffeur bij een groothandel,en ben zoals jullie al wel kunnen zien een autofreak he,indien jullie nog meer van me willen weten vraag maar hoor,want op pc vlak ben ik geen held hoor

fluissie


Stefan

Citaat van: kris vdv op 17 juni 2007, 21:50:53
he hier ben ik weer ben dus Kris 37jaar uit Belgie,werk als chauffeur bij een groothandel,en ben zoals jullie al wel kunnen zien een autofreak he,indien jullie nog meer van me willen weten vraag maar hoor,want op pc vlak ben ik geen held hoor

!-! !-!
;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers


lúk


CD Cabrio


Dennis20


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev