Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stefan

Citaat van: Marissie op  5 juni 2007, 20:58:03
haha vind het wel grappig..  :)  dus zijn er maar 2 vrouwelijke leden.. ben hier terecht gekomen via danny de vries..

nee, er zijn er nog een paar Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

RWS

#871
Dag beste liefhebbers,

Na een week trotse eigenaar van een gele 2 ltr. coupe uit 1996 én inmiddels intensief forum gebruiker (wegens een aantal kleine defecten ;-) wil ik mij toch ff voorstellen (op verzoek van RMC lid) en vooral hoe ik aan deze schone gele dame ben gekomen...

Welnu, Ik heb vier kanjers van dochters, een lieve vrouw, nu twee auto's en een S2R/1000 Ducati. (Ja, dat is ook liefde op 't eerste gezicht geweest, na 27 jaar Japanse fietsen, ook wel ordinaire motoren genoemd.
Ik ben woonachtig op 75 meter afstand van de kuststrook tussen Camperduin en Callantsoog. Ja ik ruik en hoor de zee in de tuin. en zie deze vanaf de eerste etage  Y

Recentelijk hebben we voor de vrouw des huizes, de oudste qua leeftijd, een nieuwe VW  :neen: besteld... Ja het is logischerwijs haar keuze geweest. Daags daarna verkocht zij haar eigen auto aan een collega en waren we genoodzaakt ineens te delen... Ondanks mijn Espace een grote auto is, blijven we trekken aan één enkel stuur.

Dus op zoek naar een tijdelijke auto... Na 20 jaar vier seizoenen doorrijden, pak in nu de Duc enkel bij tropisch strand weer.

Vervolgens vier dagen van marktplaats tot Autotrader en vv te hebben gesurft, kwam ik plotseling, na een vergadering in het Oosten van het land, deze dame tegen... Zowel de vraagprijs, testrit, cosmetische staat alsmede de verkoper sprak mij erg aan en zijn we gezamelijk tot overeenstemming gekomen. 

Nu een week trotse eigenaar en wordt de grijns op mijn gezicht elke dag breder. Geenthousiasmeerd door de korte rij-belevingen, dit forum natuurlijk ! en niet te vergeten de vriendelijke en hulpvaardige gebruikers van dit forum. Kijk maar eens bij mijn eerder geplaatste probleemstelling ("ervaringsdeskundige gezocht" ) Ik (we) zijn er nog niet uit  :neen:

Een ander probleem is dat mijn vrouw nu GRAAG in de gele stapt en dat het nu ineens geen enkel probleem is om gewapend met de uitdraai van routeplanner naar haar afspraken te gaan  :?

Tot slot een dikke proficiat !  !-! zo zeggen ze dat in het mooie Vlaanderen, voor de grondleggers, handhavers en organisatie van deze club. Professioneel, overzichtelijk en bijzonder leuk (lees: verslavend)  Oeps ik ben al ruim 3 uur ingelogd !

Vriendelijke zomergroet vanuit Noordelijke duinen !

Rob


P.s. Als het zo doorgaat, is de gele dame een blijvertje of zal zij haar open dak moeten laten transformeren tot een linnen kap... Zijn daar medische klinieken voor ???








Stefan

Leuk verhaal Rob.
Klinkt goed allemaal Y
Goed jezelf voorgesteld hier.
Ik hoop dat je nog veel plezier beleeft aan het forum en vooral natuurlijk aan je kanarie ;) en dat we je met nog heel veel dingen kunnen helpen.

Welkom !-! !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Jaap de Jong


Marissie


lúk


sebastiaan

Dat verhaal vertaald de emotie die wij ook in het begin hadden.
Ik denk dat ik voor een groot deel van de (ex) megane rijders aanspreekt.
Het is niet voor niets dat de ex megane rijders hier nog allemaal dagelijks op het forum.
en niet te vergeten op meetings aanwezig zijn.
Welkom en veel (lees) plezier !-!

harm

welkom, en veel leesplezier hier op het forum !-!
calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

Yayo

Leuk verhaal Rob, en welkom  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

Citaat van: sebastiaan op 13 juni 2007, 22:47:27
Dat verhaal vertaald de emotie die wij ook in het begin hadden.
Ik denk dat ik voor een groot deel van de (ex) megane rijders aanspreekt.

Klopt Sebas Y Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dirk Kuipers


fluissie

welkom rob  --

veel (rij)plezier hier!

Dirc

Sorry,

een beetje laat om mezelf voor te stellen, maar beter laat dan nooit:

Naam: Dirk van den Muijsenberg
Leeftijd: 23 (1984)
Woonplaats: Zevenbergen
Auto: Gele RMC 2.0 8v monte carlo

Verhaaltje:

Ongeveer 2 jaar geleden leverde ik mijn rode opel kadett van 18 jaar oud in voor een gele renault megane 1.6e. Eindelijk een echte mooie auto Y. Na ongeveer een jaar ging het schakelen vrij lastig, moest hij een grote beurt heben, waren de banden slecht en kreeg ik startproblemen. Al met al ingeschat een grote ingreep. Ondertussen reed mijn oma geen auto en deed ze haar Nissan Almera weg. Ik mocht hem kopen voor het bedrag dat ik voor mijn megane kreeg. Zo gezegd zo gedaan.

Helaas is een Nissan geen megane, dus na een jaartje maar weer goed zoeken. Tot ik mijn Monte Carlo tegen kwam ergens in de buurt van Eindhoven. 2 keer gaag kijken en uiteindelijk gekocht. Paar kleine gebruikersdeukjes erin (de deur natuurlijk), maar wel goedkoop op G3.
Dus nu heb ik hem al weer een paar weken in bezit.

Momenteel ben ik druk aan het afstuderen, dus heb ik weinig tijd om hem op te leuken, maar op de planning staan:
-Remklauwen spuiten
-Bodykitje eronder
-Dashboard, hoedenplank, hemel, deurstijlen bekleden met skai of suede
-dubbele uitlaat
-verlagen

Reken maar ut dat ik dat niet in 1 maand kan verdienen, haha. Momenteel gedaan:
-Plasma tellerplaten
-Blauwe led's in raamschakelaartjes
-2de antenne van iemands carkit vervangen door BMV haaievinnetje.

EN JAWEL, PER 1 JULI KOM IK BIJ DE CLUB.........

Greetz Dirk (inderdaad mijn forum naam is Dirc, want de andere is van Dirk Kuipers.

Yayo

Dirk (of Dirc) van harte welkom bij ons clubje  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev