Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Wesley88

Was eigenlijk ook al meteen verkocht toen ik hem voor het eerst zag :P
Ben ook al meteen aan me eerste projectje begonnen.
Ben namelijk bezig met leren stoelen en achterbank erin te zetten.
Davey was het al van plan, hij heeft de deurpanelen vervangen, maar hij is er verder niet meer aan toe gekomen dus heb ik de stoelen en de achterbank meegekregen en ben dus bezig om dit zelf erin te zetten.

sebastiaan

Wesley, ik startte met mijn 18e met zoiets:

je hebt een mooiere start :D :D

Reinier Goorden

Even verder bij "klets maar raak"??

tuningisnotacrime

@ wesley welkom en wat een mooie megane heb jij zeg  :D :D :D

Word toch tijd dat ik mijn avatar ga aanpassen. 8)7 8)7

lúk

welkom  !-! nu nog eve lid worden he  8)7

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marissie

hey..

Ik zal me ook even voorstellen ben mariska 18 jaar en woon in Den Oever.
Werk al 2 jaar bij Restaurant de zingende Wielen in de bediening.. heb sinds kort me diploma gehaald voor de opleiding gastvrouw..
Heb me al een tijdje geleden aangemeld op het forum maar ben nu officieel lid..
Ben in het bezit van een gele megane cabrio.. Die ik vanaf mij 13 a 14 al graag zou willen hebben..
toen ik bijna 18 was zag ik op internet een roadbox staan in dek kleur geel die hebben we gekocht.. Dat was me eerste onderdeel van me megane daarna aldoor op internet kijken of er een mooie voor mij bij stond..
1 juni werd ik 18 en 4 juni stond mij cabrioootje voor de deur..  :)

[/URL][/img]
Heb hem particulier gekocht van een vrouw uit capelle a/d ijsel.. het is een 1.6e en er stond 142.000 km op.

Ik was onwijs blij.. en kon niet geloven dat ie van mij was..
Maar Toen nog een rijbewijs halen.. die heb ik 20 feb 2007 eindelijk gehaald..

Met kerst 2006 heb ik van mijn ouders angel eyes gehad..
En heb de achterlichtunits, spiegels en handgrepen in kleur laten spuiten...

Heb in januari 2007 een lage achterspoiler gekocht bij een renault sloop in joure..
En heb nu 1 jun 2007 een windscherm van me ouders gehad voor me verjaardag..

Hij staat er nu zo bij..

[/URL][/img]

Ik hoop voldoende informatie hebben gegeven.. als jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel..

Michel Veltman

welkom Mariska, veel plezier hier als officieel lid ;) !-!

Niemand ziet overigens nog een plaatje...je moet even het adres van je auto (http://www.adres.nl tussen de [ img][/ img] zetten)

Als bovenstaand klinkt als latijn post maar even dan de link naar de foto..dan pas ik je bericht wel even aan...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marissie

#848
hey..

Ik zal me ook even voorstellen ben mariska 19 jaar en woon in Den Oever.
Werk al 2 jaar bij Restaurant de zingende Wielen in de bediening.. heb sinds kort me diploma gehaald voor de opleiding gastvrouw..
Heb me al een tijdje geleden aangemeld op het forum maar ben nu officieel lid..
Ben in het bezit van een gele megane cabrio.. Die ik vanaf mij 13 a 14 al graag zou willen hebben..
toen ik bijna 18 was zag ik op internet een roadbox staan in dek kleur geel die hebben we gekocht.. Dat was me eerste onderdeel van me megane daarna aldoor op internet kijken of er een mooie voor mij bij stond..
1 juni werd ik 18 en 4 juni stond mij cabrioootje voor de deur..  :)



Heb hem particulier gekocht van een vrouw uit capelle a/d ijsel.. hij is van het jaar 1997 een 1.6e en er stond 142.000 km op.

Ik was onwijs blij.. en kon niet geloven dat ie van mij was..
Maar Toen nog een rijbewijs halen.. die heb ik 20 feb 2007 eindelijk gehaald..

Met kerst 2006 heb ik van mijn ouders angel eyes gehad..
En heb de achterlichtunits, spiegels en handgrepen in kleur laten spuiten...

Heb in januari 2007 een lage achterspoiler gekocht bij een renault sloop in joure..
En heb nu 1 jun 2007 een windscherm van me ouders gehad voor me verjaardag..

Hij staat er nu zo bij..



Ik hoop voldoende informatie hebben gegeven.. als jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel..

Marissie

Citaat van: Michel Veltman op  5 juni 2007, 09:54:29
welkom Mariska, veel plezier hier als officieel lid ;) !-!

Niemand ziet overigens nog een plaatje...je moet even het adres van je auto (http://www.adres.nl tussen de [ img][/ img] zetten)

Als bovenstaand klinkt als latijn post maar even dan de link naar de foto..dan pas ik je bericht wel even aan...

Jah dank je..  :q Had ze er wel tussen gedaan maar ging niet goed dan denk.. Ze zijn nu alleen een beetje klein  :?

Dirk Kuipers

Welkom hier op het forum!
Je hebt een spoiler bij de renault dealer gekocht in Joure? Leuk!, daar komt mijn spoiler ook vandaan!! :) hehe.

Marissie

Citaat van: Dirk Kuipers op  5 juni 2007, 10:13:22
Welkom hier op het forum!
Je hebt een spoiler bij de renault dealer gekocht in Joure? Leuk!, daar komt mijn spoiler ook vandaan!! :) hehe.


haha :) jah bij holtrop.. :P

Yayo

Hey Mariska, welkom op het forum  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

sebastiaan

het leden aantal groeit !-! oww welkom...

Michel Veltman

Citaat van: Marissie op  5 juni 2007, 10:09:17
Citaat van: Michel Veltman op  5 juni 2007, 09:54:29
welkom Mariska, veel plezier hier als officieel lid ;) !-!

Niemand ziet overigens nog een plaatje...je moet even het adres van je auto (http://www.adres.nl tussen de [ img][/ img] zetten)

Als bovenstaand klinkt als latijn post maar even dan de link naar de foto..dan pas ik je bericht wel even aan...

Jah dank je..  :q Had ze er wel tussen gedaan maar ging niet goed dan denk.. Ze zijn nu alleen een beetje klein  :?

!-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev