Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

leonardus

hallo luitjes,

Ik ben leon, 36 jaar en sind 07-06-2006 trotse eigenaar van een renault megane grand tour 2.0 dci.
Heb in het afgelopen jaar ook veel gekeken naar eventuele referenties over dit model maar helaas die blijven uit.
Voordat ik mijn megane kocht had ik een clio 1.5 dci 80 pk initiale, was hier ook heel erg tevreden over maar was me iets te klein, wilde een grotere auto. Voor de initiale had ik een clio 1.9d rt uit 98 gebruikt gekocht, welke ik ook met veel plezier gereden heb, deze heb ik ingeruild op de initiale, welke ik nieuw heb gekocht en na 2,5 jaar heb ik deze ingeruild op het huidige kanon, de megane 2.0 dci.
Kan ook alleen maar zeggen dat ik super  tevreden ben over de renault, en zeker zijn de verwachtingen die ik had bij deze auto ruimschoots overtroffen.

Reinier Goorden


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)



Paul

Citaat van: Stefan op 10 mei 2007, 16:58:17
Mijn coupe had wel elec. ramen achterin ja, maar een coupe is achterin toch wat krapjes voor een dergelijke hond....... Y Y ;)

:D Ik heb er regelmatig mijn 2 honden van +/- 60cm schofthoogte inzitten.Die achterruitjes vinden ze heerlijk, alleen moet je ze telkens schoonmaken.

Welkom allemaal --
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

lúk


anusbaf

hallo allemaal,

ik ben dirkjan 18 jaar woon achtig in middelburg werkzaam voor defentie in woensdrecht. en heb sinds een half jaartje een megane coupe. een 1.6e er is inmiddels al het een ander aan gedaan. zo heb ik hem gekocht met standaart verlaging en half ledere interieur. heb op het forum ook al een aantal dingen gekocht als de infinity boxen van jochem en de dorpels van iemand en zit er een alpine 9850ri HU in. vloer matten van automatten. ook ligt er nog een 6 kanaals infinity versterker te wachten en moeten zodra er een keer genoeg geld is een keer boxen worden gekocht voor voor.

groetjes



Albert_Megane

Citaat van: Marcelo op 11 mei 2007, 02:00:13
oke :P jij hebt dus zo'n bakbeest :P

@albert_megane:  nou, mijn honden vinden het heerlijk rijden met het raam open hoor.
ze willen hun kop het liefst helemaal naar buiten steken en zo de wind vangen ;) :q

Ik wil het raam niet zover open hebben dat hij met zijn kop buiten het raam kan. Neusje is ver genoeg. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat hij gewond raakt of iets dergelijks omdat hij zijn kop buiten het raam heeft. En Selian vind het niet erg, zolang hij maar naar buiten kan kijken is alles prima

Sjors

Welkom allen  :)

@ Anusbaf    Wat voor afmeting hebben jouw speakers achterin jo  :P Heb jer eronder het een en ander weg gehaald?

Looks great  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

anusbaf

Citaat van: Sjors op 15 mei 2007, 19:50:34
Welkom allen  :)

@ Anusbaf    Wat voor afmeting hebben jouw speakers achterin jo  :P Heb jer eronder het een en ander weg gehaald?

Looks great  !-!
6x9.

het is allemaal gemaakt op een frame van hout. met daar over 8 mm mdf daarover 2 cm schuim en daar dan weer een stukje skai(namaak leer). en ja er is ook een stuk metaal uit gemoeten. had ze eerst gewoon op de normale hoedeplank bevestigt maar dit vond ik er niet uit zien.


ReWi

Ik ben René Wilts (25) Woon in het hoge noorden oftewel Veendam
Ben begonnen met een R5 1.7 GTE 2 jaar lang echt van genoten daarna een 19 1.4 maar deze tijdelijk want ik moet een diesel hebben. toen heb ik een clio '96 1.9d leuk zuinig autotje
toen ging alles een beetje veranderen ging op me zelf wonen veel heeel veel aan het klussen
Clio te klein heb toen een Megane 2 1.9dti VAN (grijs kenteken) aangeschaft echt een heerlijke auto
na 4 jaar een klein poosje geen auto gehad heb ik nu weer een megane 1.6E

Mijn Station

zo gekocht

zo direct gemaakt



Inmiddels zitten er al andere koplampen en achterlichten in sportstuur enz enz enz.

Yayo

#807
Welkom René. Ziet er leuk uit zo de Megane coupe met die velgen !-! En de megane van had je ook aardig verbouwd  Y nogmaals Welkom

edit:

na de scherpte van Stefan  !-! moet ik me zelf corrigeren.... je Megane 5 deurs ziet er goed uit zo  ;)
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Stefan

Tis volgens mij toch echt een 5-deurs Yayo... ;)

Maargoed, Rene welkom !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

tg_megane

Hallo ik ben anne gouw


Ik ga een renault megane coupe kopen

Ik heb helaas nog geen site waar de foto's opstaat maar die komen nog!

Ik heb hem gereseveerd bij een gast die ik ken via internet


Naam: Anne Gouw
Waar woon ik: Barendrecht ( naast Rotterdam )
Waarneer  ben ik geboren: 02-10-1989

Mij favo muziek: nederhop, hiphop, jumpstyle.

project krijgen jullie nog

(ik ben trouwens een jongen)
gegroet Anne Gouw

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev