Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Dennis20

Ja niet helemaal de bedoeling....

maar ik kan je wel zeggen wat er te wachten staat...   8)

- Verlagen Voor + Achter
- Bodykit.
- Ramen blinderen
- Uitlaat systeem.
- Show audio.
- Dvd Speler met 8 inch monitor (waarschijnlijk)
- TzT andere velgen..... (ik doe het eerst met deze 16 inch)


maar dit zal helaas allemaal even duren...

ik hoop over een paar weken de auto verlaagd te hebben en de ramen getint te hebben. Y

16v Arnie

Ok, ik zal me ff netjes voorstellen!

Ik ben Arné vd Wiel aka Arnie op diverse fora. Ik heb voordat ik mijn Megane 2.0 16v coupe kocht altijd Citroën gereden, o.a. AX sport, GT, GTI en als laatste nog een Saxo VTS.

De megane bevalt tot nu toe prima, maar er zit nog wat werk aan. De wiellagers zijn duidelijk hoorbaar, de uitlaat is lek en er zit een klein roestplekje op het achterscherm. Dit alles wordt op zeer korte termijn door mijzelf verholpen om daarna maximaal te gaan genieten van dit bommetje!

Genoeg ge###d, wat foto's;

Mijn top-AX met zelf opnieuw gebouwd motorblok:




Mijn ex-Saxo VTS


En mijn huidige Megane Coupe 16v:





Maarten v E

He Arnie, je bent niet de enigste die van de axclub, naar de megane club is overgegaan
:)

Welkom!

Axjes blijven geweldige auto's, ik hou nog altijd mijn ogen open voor een ax voor erbij


Gr Maarten

16v Arnie

#753


Kolere, Maarten das waar ook! Jij bent opzoek naar je oude AX he? Al iets meer bekend?

Maarten v E

Nog niet gevonden, maar helaas

nu heb ik er het geld voor, maar dan ben ik zo stom om een flinke schade met de megane te rijden, dus weg geld

gr
Maarten

Collin

#755
Citaat van: 16v Arnie op 26 april 2007, 18:09:20
En mijn huidige Megane Coupe 16v:

Erg mooie bekleding :D (heb dezelfde in mijn 16v)
Geen boordcomp - hmmmm, blijkbaar dus niet standaard ?


Vind em zelf mooier in geel, maar 16v seriously kick ass!  (golf gt-wie?)
No nuts, no glory!

Ricardo

Welkom hier Arnie  !-! ps mooie top ax zeg  _o_

Dennis20


Dj-Matthe

oke voor sommige die mij niet kennen , ik ben Matthé kom uit bergen op zoom en ben in mijn vrijentijd werkzaam bij het enorm groeiende radio station 'FearFM' ook ben ik te vinden door heel nederland om zelf op te treden denk hierbij aan : Middelburg , Breda , Rotterdam , Amsterdam , Vlissingen , Venray , Bergen op zoom , Roosendaal en nog wat andere :)

ben je benieuwd? neem dan een kijken op mijn vernieuwde site en laat een berichtje achter  o-)

http://www.djmatthe.nl

16v Arnie

Citaat van: Collin

Geen boordcomp - hmmmm, blijkbaar dus niet standaard ?


Boardcomputer was een optie in de Megane 16v.

anspat

Hoi,

Ik ben Patrick ben 22 jaar en ben al 5 jaar samen met mijn vriendin Angela.
We wonen al 3 jaar samen ondertussen.

Ik ben 2 jaar geleden begonnen met een clio uit 1997, maar vorig jaar februari is ie in de poeier gereden ( niet mijn schuld  ;) ) en toen heb ik een megane 1.6e uit 1997 gekocht.
Niet dat ik daar veel geluk mee had want binnen 3 maanden had ik de motor opgeblazen 8)7.
Daarna heb ik een tijdje geen auto gehad, maar sinds donderdag heb ik er weer een.
Een megane cabrio 1.6e ook uit 1997 :), foto's volgen nog, ff wachten op het nieuwe achterruitje.

Nou wat kan ik voor de rest nog vertellen.....
Ik ben taxichauffeur, ik woon in zeeland, ik heb een heleboel huisdieren, en mijn hobby is mijn auto  :).
Ik ga nog een heleboel veranderen aan m´n auto hij is nu nog een beetje standaard, maar eerst maar eens de nodige onderhouds dingetjes die je toch tegen komt bij de aanschaf van een 2de hands auto.

Groetjes.

Niels van Dijk

Welkom !-!

Veel plezier met je cabrio --

Mark Coupe

He hallo mensen

Ik ben Mark van Nierop en kom uit Staphorst..........jaja echt waar hahah

Ik heb zelf samen met mijn ouders een banden/velgenbedrijf in staphorst

En mijn auto is een clean en overgespoten megane coupe 2.0 8v (zullen sommige wel kennen)
en ik rij er alweer bijna een jaar in met veel plezier

Ben veel actief op de RTC site en op een plaatselijke tuning site (staytunedijsselland)

hier even een paar foto's van mijn wagen







En in de zomer met het mooie weer hebben mijn vader,broer en ik nog een leuke cabrio, die momenteel wordt gerenoveerd en gerestaureerd





nou dat was mijn verhaal zo'n beetje en zal wel eens wat uurtjes hier gaan surfen

groeten Mark

Marcelo

Hey, vette megane  !-! echt heel strak hoor!

ik zou zeggen surf je maar helemaal gek hier!! ( Doe ik ook ) Y :D

Groet, Marcel

Reinier Goorden


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev