Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Adrenalin Junkie

Heeft iemand misschien een goede (mag gebruikt zijn) voor-mistlicht liggen? Mijne is stuk aan de passagiers zijde, zit een dikke scheur in.

Zou graag een goede erin willen hebben. Laat me maar weten, groeten alain

Jeroen

Dit soort oproepen mag je in het marktplaats gedeelte doen.

JanJ

Hallo,

Het is eigenlijk schandalig dat wij ons nooit hebben voorgesteld.

Wel al enkele jaren lid van de Mégane Club, soms aktief op het forum maar nu dus pas even voorstellen..........................zeker nu we ons hebben aangemeld voor de 22e in Brielle!

Wij zijn Jan & Jolanda en behoren geloven wij tot de wat "oudere garde" van de vereniging maar toch. Momenteel zijn wij 41 en 43 jaar en hebben 2 kinderen (17 & 19).

Na ongeveer 5 jaar in een gele Megane Coupé (1.6-8V van 1998) te hebben gereden hebben we vorig jaar juni een blauwe Mégane Cabrio Phase II 1.4-16V van 2002 gekocht.

Hoe deze Méganes er verder uitzien (of zagen) zullen we binnenkort wel eens proberen te laten zien door een project-pagina aan te maken.

Momenteel is er nog niet heel veel aan de auto veranderd maar dat gaan jullie dus nog wel zien.

Groeten van Jan & Jolanda  8) .
Lidno: 301

Paultje

Nou welkom is dan ook een beetje vaag om te zeggen.... Maar wel ff leuk dat jullie je toch nog even voorstellen....
snappie

Marcelo

#724
Hallo iedereen,

ik zal hierbij mijzelf en mijn vriendin even voostellen :)

Ik ben Marcel en 1 van de jongste hier denk ik  :q
ik ben 18 jaar geboren te zwolle.

mijn vriendin heet Carola 19 jaar geboren te zwolle.

Wij wonen nu samen in Terwolde (vlakbij Apeldoorn) wij samen zijn enorme auto liefhebbers.

Voor ik mijn ogen had laten vallen op de renault megane, Reden wij rond in een VW Golf3  1.6.
Uiteraard Mooi uitgebouwd.:)
Ik heb toen in een gekke bui de auto te koop gezet voor een belachelijk hoog bedrag,
Met de instelling ik hoef hem niet te verschijten :x Maar ik heb maar 1 gek nodig.
tot ik kort geleden een reactie kreeg en na lang heen en weer te mailen zijn wij en de nieuwe koper tot een heel mooi bod gekomen ! Y

En met inmiddels weer wat geld in de pocket wij op zoek naar de voor ons geschikte auto.
na 2 weken hard zoeken niks gevonden. ;(
Tot mijn moeder met het geweldige idee kwam eens bij de renault dealer naar binnen te gaan.
Nou daar aangekomen viel ons een zeer aantrekkelijke Renault megane coupe op, een( 1.6 16v Met Lpg G3 uit eind 99 ).
En natuurlijk waren we direct verkocht ons besluit was genomen Dit zou hem worden!!
Na dat wij een bod hadden gedaan ging de dealer Akoort  :) :)

Wij krijgen onze megane deze week vrijdag, en we hopen straks ook weer wat extra's te hebben zodat we hem kunnen tunen/stylen.

Nou tot zover hebben wij ons voorgestelt, Wij hopen een hele mooie tijd te gemoet te gaan, en veel informatie en tips van jullie op te doen en uiteraard straks ook lid worden :)

Eventuele foto's te zien op: http://www.mijnalbum.nl/Album=SVCHQLK8 Foto's van zowel de nieuwe als oude auto.

Groetjes,

Marcel & Carola

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marcelo

dankjewel stefan,  :) Even tussendoor is er toevallig ook een poll van hoe oud iedereen hier gemiddeld is
aangezien wij nog vrij jong en onbezonnen zijn  :q

Dennis20

Heej,

Welkom hier ik ben benieuwd wat in de toekomst
er aan de auto verbouwd wordt...

Groeten Den=

Stefan

Citaat van: Marcelo op 19 april 2007, 08:07:48
dankjewel stefan,  :) Even tussendoor is er toevallig ook een poll van hoe oud iedereen hier gemiddeld is
aangezien wij nog vrij jong en onbezonnen zijn  :q

Nee, zo'n poll heb ik nog niet gezien.
Het is overigens toch ook niet erg als je jong bent... ;)
Bovendien ken ik wel meer mensen hier op het forum die 18/19/20 zijn.. Y
Maareh, misschien dat 1 v/d Moderators het ook een goed idee vind om zo'n poll te openen... :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marcelo

Dankjewel dennis,

hahaha ik ben ook benieuwd wat er allemaal aan de auto word gedaan :D
zoveel keus en zoveel geld tekort voor wat ik allemaal wil  :D

Greetz Marcel

Marcelo

Nee hoor Stefan,

het is ook niet erg of je jong bent of niet,
ik vind het alleen een rare gewaarwording als wij als enige straks lid zijn van die leeftijd.

ik denk dat het contact leggen makkelijker is met mensen van je eigen leeftijd vandaar  :P

Greetz Marcelo

Reinier Goorden

Of zij ons, je bent nooit te oud om te leren 8)7

Stefan

Heb meestal niet zo'n moeite met kennismaken/contact te maken..... :neen:

Ik ken iedereen al!.. :q

En de "nieuwe" mensen stellen zich altijd voor aan mij.... Y :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

lúk

welkom Marcelo !-! jammer dat je uit zwolle verkast bent. zwolle the place to be  ;)
veel plezier met je nieuwe aan winst !-!

Marcelo

hahaha dank jullie wel voor de leuke reacties :)

en indd leeftijd maakt niets uit het gaat tenslotte om auto's  ;)

en luk ik ben wel verkast uit zwolle maar werk er nog steeds en mijn familie woont daar nog wel dus wie weet zie je me een keer rijden  :)

en tuurlijk kunnen jullie wat van die( jochies ) leren, en wij ook van de oude garde  :q

Ik heb trouwens vandaag contact gehad met de garage en kan de auto morgen ophalen

de afspraak bij aflevering was : Nieuwe APK-Keuring, En een Grote Beurt

Hij stond echter nog steeds op de brug en word grondig na gekeken  Y

Er is nu aan gedaan: Grote Beurt, Nieuwe Demper, nieuwe tussen demper, Nieuwe Uitlaat spruitstuk ,
Nieuwe banden voor , Raamrubbers vervangen, Distributi riem vervangen,  en nog wat kleine dingen dus ik kan er straks lang van genieten  :)
Helemaal top deze dealer  !-!
Ze hadden ook zoiets kunnen hebben van voor de APK even wat kit tegen de uitlaat.
Maar nee alles wat niet goed is word vervangen

Citaat van: Stefan op 19 april 2007, 19:03:16
Heb meestal niet zo'n moeite met kennismaken/contact te maken..... :neen:

Ik ken iedereen al!.. :q

En de "nieuwe" mensen stellen zich altijd voor aan mij.... Y :D

Hahaha ik heb daarintegen wel wat moeite om zo maar op iemand af te lopen,
ik ben altijd het stille type wat eerst de kat uit de bom kijkt 8)

Maar bedankt voor jullie leuk onthaal Bij de renault megane club  !-!

Greetz, Marcel

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev