Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Stefan

je moet ff die andere kopieeren Rob met img ervoor ;)

ps. die 15 inch wielen ken ik ergens van.....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rob84

heb ik nu tog al :P:P
gossjie da wis ik niej:D
### computers:D

Yayo

Ten eerste welkom Rob  !-!
Volgende is hoeveel heb je hem verlaagd van voor? Want j heb ni zo veel speling tussen lip en asfalt ;) Hoeveel cm heb j nog?

grtz Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

rob84

haha is ma 3 cm :D
en inderdaad kom met de 15 inch velgjes me tenen er net onder krijgen:d
ma heb de 17 inch nu trug kan me voet er nu iets verder onder kwijt:D:d

rob84

waar ken je die 15 inch van dan stefan??:P

Stefan

heb ik ooit ook onder de coupe van een bekende van mij op het forum hier gezien (Michel V.... ;))

Maareh Rob,
zullen we hier:
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6069.135
ff verder gaan  ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Twinsangel

#651
Ik ook dan maar:

Ik ben Steffi, 19 jaar en rijd sinds november een geweldig mooie, prachtige, witte (ja dat vind ik mooi ;) )Renault Megane CLASSIC uit 2000.
Het is een oud douanewagen, en je ziet dit helaas af en toe nog in weerkaatsingen van de zon (zoals DOUANE op de motorkap..).
Voor de rest is het echter precies wat ik wilde en ben dus ook super blij met mn grote liefde :D

Waar je mij zult zien rijden: in Zwolle, waar ik woon en op de a50 richting Deventer..en richting Eindhoven (waar mn ouders wonen)...

Wat ik er nog mee wil doen: Audio uiteraard een keer vervangen/upgraden, dit moet geen probleem zijn, omdat mijn accu gewoon DIK is (vraag me niet hoe dik precies, ik blijf een vrouw ;)) en er een hoop kabeltjes in mn dashboard uitkomen..en het zou erg mooi zijn als ik een nieuw dashboardje ofzo op de kop kon tikken, aangezien er nogal wat gaatjes inzitten van de meetapparatuur..

peterachterop

welkom nou dan tref je het dat je bij deze club enorm veel voorbeelden hebt en vast veel plezier zult beleven.

lúk

kijk aaan weer eens iemand uit het mooie overijssel :q
nouw ik heb je nog niet zien rijden Steffi. ik kom zelf ook uit zwolle rij een megane coupe met spoiler
welkom hier !-! en we komen mekaar vast wel eens tegen hier op de weg  --

Stefan

en als je de auto nou eens HELEMAAL poetst met commandant, wellicht dat je het verschil dan wat minder gaat zien ivm de stickers douane...
Wordt dan wel een middagje flink oppoetsen... Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rob84

welkom hier.
en dat oppoetsen is goed id inderdaad .
wie weet helpt het je groeten rob

sebastiaan


Reinier Goorden

Welkom. Ik weet niet zeker of het gaat passen maar er staat een dashboard te koop.
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6067.msg115130;topicseen#new

Twinsangel

Citaat van: Reinier op 16 maart 2007, 20:22:54
Welkom. Ik weet niet zeker of het gaat passen maar er staat een dashboard te koop.
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=6067.msg115130;topicseen#new
had ik al op gereageerd ;)


maarre, commandant staat idd op de planning..ben afgelopen weekend al 4(!!!!!) uur bezig geweest met resten lijm en sticker te verwijderen van mijn lieverd :(

Twinsangel

Citaat van: lúk op 16 maart 2007, 17:03:20
kijk aaan weer eens iemand uit het mooie overijssel :q
nouw ik heb je nog niet zien rijden Steffi. ik kom zelf ook uit zwolle rij een megane coupe met spoiler
welkom hier !-! en we komen mekaar vast wel eens tegen hier op de weg  --
hehe waar rijd je dan? Ikke nl in Diezerpoort en vanaf de mac daar a28 ;) maandag avond overigens in Assendorp..bij de Enk :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev