Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

buggyman

Hallo allemaal, 4 jaar geleden had ik een blauwe Renault Megane coupe (jade) 1.6 als lease auto. Ik vond dit een hele leuke auto betreft model etc. Helaas moest ik de Renault na 5 jaar weg doen voor een nieuwe lease auto (Seat).  :?

Totdat ik bij vorige week bij de Renault dealer een mooie blauwe Megane coupe 2.0 8V zag staan met leuke zij schade..Ik was weer verliefd op dit modeltje...en de auto stond er heel netjes bij...gelijk naar binnen gelopen om de prijs te vragen...ze vroegen 900 euro...dus verkocht!!!!. Thuis de Renault gewassen en gepoetst en wat blijkt...90 % van de schade kon je er zo afpoetsen en er zat nog een volle tank in ook. Alles werkte gewoon zoals elc open dak(zelfs de elc achterruiten). De velgen waren ook nog onbeschadigd (16''). Het enige is nu een nieuw linker spiegeltje (glas) en een distrubutie setje voor de zekerheid.

Wat ik helemaal super vind aan de megane is dat ie nergens roest heeft en super lekker rijd.

sebastiaan

buggyman, welkom en dat is wel een lucky treffer.

dreamer

hee buggyman, goed gedaan met die coupe bij dedealer, deze stond een aantal dagen aan de achterzijde van het pand, ik wou er nog kijken maar toen was ie verdwenen.
was je me net voor.

buggyman

Citaat van: dreamer op 11 maart 2007, 21:33:37
hee buggyman, goed gedaan met die coupe bij dedealer, deze stond een aantal dagen aan de achterzijde van het pand, ik wou er nog kijken maar toen was ie verdwenen.
was je me net voor.
Echt waar ??? Je bedoeldt in Spijkenisse ??

buggyman

#619
Citaat van: sebastiaan op 11 maart 2007, 21:30:26
buggyman, welkom en dat is wel een lucky treffer.

Ik hoop het, maar  ben vandaag lekker aan het soppen geweest en heb mijn oude onderdelen (audio) van mijn lease Megane er gelijk in gezet.

Jeetje wat rijd die wagen lekker zeg..mijn nieuwe Ibiza blijft denk ik verloopig in het parkeervak staan.

Ik moet er wel wat aan doen maar het zit allemaal zo simpel in elkaar dat de distrubutie ook wel te doen is lijkt mij...wie o wie heeft dit al gedaan????...Ik denk dat ik verslag hier van gaan maken zodat iedereen hier wat aan heeft. Ohja een lucky treffer ik weet het niet...er staat al 160.000 kilometer op de teller....maar ik moet zeggen de Megane geeft geen rare geluiden en het interieur ziet er ook nog spik en span uit.

Eerst dacht ik de Megane snel op te knappen en te verkopen maar ben echt wel gek op dit autootje...ach een autootje meer kan er ook wel bij.. !-! Kijk anders ff op mijn site...het zijn geen Megana's maar zelf bouwen kan ook leuk zijn.

Groetjes,

www.lowbudgetclub.nl

Ricardo

Welkom hier Buggyman  !-! ps, stond die megane bij de Renault Spijkenisse (de Goede) ??

buggyman

#621
Citaat van: Ricardo op 13 maart 2007, 18:30:58
Welkom hier Buggyman  !-! ps, stond die megane bij de Renault Spijkenisse (de Goede) ??
Klopt helemaal, daar stond de Renault...

Misschien niet het juiste onderwerp maar ik heb een linker deur nodig...wie oh wie???

Ohja ik wil de distrubutie vervangen voor de zekerheid, dus moet een staafje maken om de boel op tijd te houden zag ik...heeft iemand het al gedaaan hier..????

VRDG

Ricardo

Voor die deur zou ik ff een berichtje plaatsen bij Gevraagde Onderdelen.

Over die distributie riem kan ik je geen antwoord geven, snap niet helemaal wat je bedoelt met een staafje. Maar anderen kunnen je vast verder helpen  Y. Gr Ricardo

henry_marjan

Nu wij ook een coupe hebben zijn we ook lid geworden van RMC.
wij zijn:  henry werkzaam als service engineer in de brandbeveiliging 39jaartjes jong
            marjan werkzaam in de thuiszorg 40 jaartjes jong.

onze vorige auto was een opel tigra waar we veel problemen mee gekend hebben (1maand gehad) daarvoor een toyota celica 2.0 gti 4wd carlos saint.
omdat ik een bedrijfsauto heb werdt die te duur dus moest ie het veld ruimen.

nooit geweten dat die megane coupe zo lekker rijdt anders nooit die opel gekocht.
hopen vele lekkere km's te maken met onze coupe,die ik rustig beetje bij beetje wil gaan opbouwen.

groetjes  henry&marjan

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)



lúk


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Sjors

welkom  !-!


( orrigigineel geschreven he  8)7 )
Monte Carlo!! aan de Maas!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev