Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

harm

calque sans air ride
http://www.klikhierniet.net

lúk

zal ik ook eve sociaal doen  :D welkom  !-!

Reinier Goorden


KevinL

Citaat van: Reinier op  9 februari 2007, 18:33:24
Welkom kevin, mooie wielen ;)
Bedankt allemaal voor het warme welkom. Wel mooi he Reinier heb toch aardig moeten zoeken om erachter te komen welke wielen er op je avatar stonden maar het is gelukt lol.
Morgen zijn ze als het meezit nog mooier de velg links voor is een tint donkerder dan de andere 3 dus morgen naar de importeur daar krijg ik of 1 nieuw of 3 nieuwe velgen :)

erik64

Hoi iedereen,

Mijn naam is Erik ben geboren op 23-02-64 en Ik woon in het winderige Friesland
Ik ben al een aantal jaren in het bezit van een Megane coupe 1.6 16V uit 2001 wat ik btw een zeer fijne auto vind.
Maar sinds kort maak ik toch wel veel km per dag en wil dan ook de auto omruilen voor een Megane Coupe 1.9 dci uit 2002 ( 75 kw )met net een ton op de teller ( met Nationale autopas )
Nu hoop ik dat jullie mij iets meer kunnnen vertellen over de 1.9 dci, hoe betrouwbaar is deze auto enzo.





Yayo

Hoi Erik,
Welkom !-! heb zelf ook een 1.9 DCI  _o_. Ben er tot nu toe heel erg blij mee. Heb wel helaas in het begin wat problemen gehad maar dat kwam ook deels door de garage die een fout had gemaakt. Maar denk dat ieder andere ervaringen heeft met zijn of haar auto. Ik zelf ben er blij mee. En als de auto nog maar een ton op de teller heeft kan je er nog een heel tijdje plezier hebben Y

grtz Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

dreamer

#591
Na al een tijdje hier rond te zwerven toch maar eens voorstellen.
Ik ben walter, 29 jaar en hobbel rond in een gele coupe uit 97.
het is een 1.6e op lpg maar het beessie blijft braaf doorhobbelen ondanks de kilometerstand van 311000 en een beetje.
er is nog niet veel aan veranderd gezien de tegenslagen die ik ermee heb gehad.
de grootste tegenslag:


zo stond ie er bij na de spuiterij



daarna zijn er gele booskijkers en meegesoten windafwijzers bijgekomen,andere spiegels en traanplaatmatten. gele achterlichtcovers op een sloprij gevonden en meteen meegenomen.
Er is ook nog een sportstuurtje en andere tellers ingekomen, van zwarte platen naar witte platen met 200000km voordeel voor mij.
Later hier een 2.0 interieur gevonden en opgehaald, nu staan er thuis nog 2 nieuwe kuipstoelen te wachten en dan is de binnenkant klaar.
nu is er als laatste op het moment cupwinds gemonteerd en is er een ledkit onder de wagen gekomen:


en dit is ons tweede project:




groeten walter

Ricardo

#592
Welkom hier Walter  !-!

ps leuk om te horen dat je 311000 km erop heb staan. Ikzelf zit nu op de 200.000 km , hopelijk gaat die van mij ook nog minimaal 100.000 km mee  Y.

dreamer

Citaat van: Ricardo op 23 februari 2007, 15:58:52
Welkom hier Walter  !-!

ps leuk om te horen dat je 311000 km erop heb staan. Ikzelf zit nu op de 200.000 km , hopelijk gaat die van mij ook nog minimaal 100.000 km mee  Y.

dank je en gewoon lief voor de coup zijn en bijtijds onderhoud geven dan kan die nog heeeel lang meegaane

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

dreamer

sorry, last van typgriep. maar het zijn deze:


dennis (red-devil)

nu alleen nog even lid worden he   !-!
Red-Devil

dreamer

ik ben het nog aan het overwegen dennis, moet ook ff kijken en alles met me andere clubbie en 2 tegelijk kan lastig worden

Maarten v E

Omdat ik al een tijdje hier mee aan het lezen ben en ik al een aantal dingen gekocht en verkocht heb via het forum zal ik me even voorstellen.


Ik ben Maarten van Eert en woon in zuid limburg. Nadat iemand mijn eerste auto een citroen bx had total loss had gereden, ben ik overgestapt naar een citroen Ax GT. Dit vold ik een geweldige auto, maar toen een een baan kreeg waarbij ik een nettere auto nodig had moest de ax de deur uit. Daar heb ik tot nu toe nog altijd spijt van, dat ik deze niet als 2e auto gehouden heb.


Nadat de ax binnen een uur nadat ie op marktplaats had gestaan de deur uit was, moest er iets nieuws, representatiefs en sportiefs komen. Ik was aan het twijfelen tussen een xsara coupe of megane coupe. De megane is het toen geworden.

Ik heb heel veel problemen met hem gehad zoals: koppakking, kleppendekselpakking spruitstuk, katalysator, midden en einddemper, bobines, bougiekabels, motorsteun en wiellagers moeten vervangen binnen een jaar tijd.

Ik heb er nog niet veel aan gedaan behalve verlagen, 17 inch velgen een spoilertje op de kofferklep gezet. qua geluid heb ik jbl speakers in de hoedenplank gebouwd, een JBl gto 1000 in de kofferbak liggen aangesloten op een sony xplod versterkertje. Samen met de standaard deurspeukers en de tweeters komt er wel genoeg geluid uit. Misschien in de toekomst skirts en iig ligt hier nog een gespoten dakspoiler te wachten om gemonteerd te worden.
vandaag de winterbanden maar eraf gehaald en meteen een fototje gemaakt


Dat was het zo'n beetje

Groeten,

Maarten

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev