Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

lúk


Haas

#556
Halowa iedereen,

zal mezelf even snel voorstellen, want heel veel tijd heb ik nu ff niet :P
T heeft ff geduurd, want heb mijn Megane nu al 5 weken, maar goed, beter laat dan nooit ;)

Misschien zullen sommigen mijn kennen van de RTC, waar ik al een jaar of 5 rondhang. Twee Clio's gehad, waarvan ik er nog 1 heb, die ik aan het opbouwen ben (wat veel te lang duurt :( ), daarna nog een 5je TR en een Charade op gas. Nu weer terug bij het juiste merk, een blauwe Megane Coupe DTi Sport uit 99, Ph II dus (Y) Nog geheel origineel op de stickers van de RTC na dan.
Ben 25 jaren jong, kom uit Nijmegen en heb HTS Autotechniek gedaan. Op het moment werkzaam bij een Carrosseriebouwer in Waalwijk en trouwe Renaultrijder. Megane is vooral een vervoermiddel voor me, dus er zal niet heel veel aan gebeuren. Wel wil ik er 17ers onder zetten en een paar cm verlagen voor het oog, maar dat komt nog wel...nog niets gepland in ieder geval :)

Zal eens kijken hoe gezellig het hier is :P

gr martijn

Haas

haha... tsja  :? Druk en als het tegenzit gaat de zin soms te snel over... l-

nu zie ik het pas: Fleetwood Toch? ;) --

Timo Zuiderduin

welkom hier!

wat betreft gezelligheid zit je hier in ieder geval goed!  ;)

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Haas

ja, zat min of meer vast aan een diesel of een LPG auto ivm de vele kilometers, maar gaf diesel de voorkeur en wilde terug naar mijn lieve merkje. Keuze was tussen een Clio en een Megane, maar vind voor hetzelfde geld de Megane mooier dan een Clio II :D


Dirk Kuipers

Welkom! :)

Wel lastig foto's zoeken in een 47 pagina's lange projectpagina met allemaal reacties...
:P

matthew

He martijn welkom.

En kom de auto maar gauw showen in bergharen goed :P.

Veel plezier met de coupe!

Haas

Citaat van: Dirk Kuipers op 23 januari 2007, 20:43:06
Welkom! :)

Wel lastig foto's zoeken in een 47 pagina's lange projectpagina met allemaal reacties...
:P


u vraagt, wij draaien ;)

zo ging ik haar halen in juli 2005

Clio I body met GTT motor erin. Na maar liefst 18 km liep de motor kapot door veel te oude olie en een kapotte oliepomp. Resultaat na wat motordemontage, alles naar de klote ;)
Het ging vervolgens van kwaad naar erger. Blok compleet opnieuw opgebouwd, alles vervangen wat er maar te vervangen valt. Toen maar besloten de motorruimte netjes te maken, wat uitmondde in een complete respray. Door afstuderen en dat soort zaken redelijk wat vertraging opgelopen en om eerlijk te zijn....de zin op dit moment is ver te zoeken :P

tussendoor:

op de achtergrond mijn oude Cliootje :D _o_

random:


zo ging ze op weg: (komtie bekend voor, matthew? ;) )


zo staatie er op het moment bij:


nog behoefte aan specs???


Citaat van: matthew op 23 januari 2007, 22:14:36
He martijn welkom.

En kom de auto maar gauw showen in bergharen goed :P.

Veel plezier met de coupe!

goed plan, zal ik doen!

matthew

Die autoambulance komt me idd bekend voor  :D :D

Maaruh kom maar een keer aanwaaien dan ben er zaterdags vaak ook tot 5uur.

Zie je wel verschijen een keer groetjes

Ricardo

Welkom hier Martijn  !-!. ps, ook helemaal gek van Dr. Dre  Y ??

Haas


Snap

Gelijk me hier even voorstellen. Ik heet Raf, heb sinds vorige week een Megane Coupe phase 1. Ik wou nooit een franse auto, maar na een klein ritje was ik gelijk verkocht :)

Heb zelf ook nog een Golf 1 Cabrio waar al wat werk ingekropen is, maar die zal waarschijnlijk wel moeten wijken voor de megane. De eerste aanpassingen zitten er hier ook al aan te komen, moet wel zeggen dat het behoorlijk wat prijziger is om iets aan te passen als je VW gehad hebt  8)7

Meganist

Hoi, ik ben Chris. 31 jaar oud  en verslaafd aan Franse auto's, met name Renault.

Ik werk in de levensverzekeringsbranche. De aard van mijn beroep maakt dat ik veelal leaseauto's heb gereden, maar ik heb ook een aantal auto's in bezit gehad. Van mijn baas mocht ik eindelijk een nieuwe auto uitzoeken, het is een Megane II 1.5 DCi dynamique Comfort geworden, Bleu Extreme. Niet echt een sportief model zou je zeggen, maar die DCi's gaan als de brandweer. De motor, de bak, de kleur, gecombineerd met mijn "sportieve" rijstijl maakt het een snelle verschijning.

Fan-tas-tische auto. Heerlijk! Ik wil nooit meer iets anders.

Mijn Renault/Fransozen-virus heb ik van mijn pa. Die heeft 10 Simca's gehad en is na het ter ziele gaan van dat merk, overgestapt op Renault. Na opgevoed te zijn met een R14, R18, R21 (Turbo Quadra) en 2 Megane's, ontkom je niet meer aan een voorkeur voor Franse auto's.
Mijn eerste auto was een R5 Alpine, helemaal verroest, maar technisch uitstekend. Razendsnel en supercomfortabel.
De onvermijdelijke R5 GT Turbo heb ik ook gehad, maar dan wel een die getuned was tot 150pk. Godsgruwelijk snel ding. Een gebroken drijfstang met 180 km/uur is 'm echter noodlottig geworden... R.I.P.  ;(

Nu dus een Megane......  8)7 Ik ben zo blij als een kind ermee.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev