Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

sebastiaan

niet welkom




:D tuurlijk welkom





impie 1 op 6... bij normaal gebruik ??

Timo Zuiderduin

Welkom hier  --

zal wel ff wennen zijn een 1.6'je na 2 auto's met toch wat meer vermogen (ook al weet zo'n stilo het door die %$@#-selespeedtransmissie dat vermogen niet goed op de weg te brengen).

Dirk Kuipers

Welkom!!

Citeervoorheen hebben we nog een Subaru WRX gereden.
de reden dat deze weg moest was ivm het verbruik gemiddeld 1 op 6

Maar verder wel voldaan? Of? :)
Deze auto staat bij mij momenteel namelijk bovenaan het lijstje!  !-!


kremers

Thnks voor het welkom  _o_

1* het gebruik van de sub had een Gemiddelde van 1 op 6 tot 1op 8
2* zou geen Subaru meer willen, Wat een imago krijg je dan

3* dit bevalt beter je wordt bekeken maar dan uit jaloezie ivm het Cabrio dak (alleen nu jammer van de regen)  l-

Yayo

Hallo allen,

zal me ff voorstellen als nieuwe RMC lid. Ik ben Guillaume van den Hoek (nickname Yayo), 21 jaar en wonende in Purmerend. Heb sinds juni 2006 een Megane Coupe Phase 2 uit 2001 en als een van de weinigen hier een 1.9 DCI. o-)
In de korte periode dat ik mijn auto heb, heb ik al wat kleine motorische problemen gehad:
- 2X Multisnaar vervangen
- Meerdere malen rolletjes die door de multisnaar kapot zijn gegaan
- Rechterdeur vervangen door iemand die zo aardig is geweest, om zonder een briefje achter te laten, mijn deur in te rijden. Als vervolg hele rechter kant opnieuw laten spuiten.
- Plus tot 2 maal toe mijn rechtervoorraam vast gelopen en geen beweging meer in te krijgen(morgen terug naar het schadebedrijf om het weer te laten fixen).
Verder hele kleine dingetjes.....

MAAAR desondanks de kleine tegenslagen ben ik nog steeds super blij en trots dat ik een Megane Coupe rijder ben.

Ben al begonnen met kleine dingen te veranderen. Nieuwe achterlichten, Cupra lippen en nog wat dingetjes (project pagina en foto's volgen als ik erachter ben hoe het allemaal werkt). :?

Verder hoop ik dat ik jullie snel ontmoet op een meeting en veel wijsheid uit de forums kan halen.... !-!

Tot snel

Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

lúk


GVR

Yayo is geslachtloos. :? _o_ Maar toch welkom --

Michel Veltman

Citaat van: Yayo op 16 januari 2007, 19:56:14
Ben al begonnen met kleine dingen te veranderen. Nieuwe achterlichten, Cupra lippen en nog wat dingetjes (project pagina en foto's volgen als ik erachter ben hoe het allemaal werkt). :?

Verder hoop ik dat ik jullie snel ontmoet op een meeting en veel wijsheid uit de forums kan halen.... !-!

Tot snel

Guillaume


om een projectpagina aan te kunnen maken moet je lid zijn.
Lidmaatschap geeft meteen ook het ''recht'' om meetings bij te wonen dus dat klinkt als 2 vliegen in 1 klap ;)   :)

Maar iig welkom !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

welkom bij de club zie ik al staan onder lidnr 427

lees je welkomstmail even door en/of kijk even op het forum rond om te zien hoe je je sterretjes kunt krijgen onder je naam op het forum ;)

Jeroen

Heren,

Guillaume heeft al sinds 3 uur vanmiddag sterretjes  ;)

sebastiaan


Patrick26

Hoi allemaal ben sinds kort ook lid van jullie club.
Ik heet Patrick van Toorn ben 26 jaar en kom uit Rotterdam.
Ben al heel wat jaren renault gek eigenlijk al sinds ik 6 was ofzo..
Komt omdat mijn vader bij renault werkte en ik daar altijd op de werkvloer kwam (Kreisel en nu Renault Rotterdam)
Heb er zelf 5 gehad eerst wat ouwe auto's 2 19's en 2 19 16V's waarvan ik er 1tje ook helemaal getuned had..
Helaas door omstabdigheden moest ik die weg doen..
Sinds kort ben ik weer begonnen met auto's en heb nu een coupe 1.6e waar ik mee bezig ben.
De bedoeling is wel dat het een 2.0 16V uiteindelijk wordt maar bij gebrek aan veel geld doe ik het ff met de 1.6e..
Woonde op mezelf en heb een lieve vriendin die helemaal in Limburg woond  8)7
Dus vandaar dat het ff een 1.6 motortje is maar vind het eigenlijk helemaal nix omdat ik de 19 16V gewend ben
Heb nog veel meer merken gehad maar ik zit op een renault site dus zal ik het alleen daarover hebben..
Pas geleden is mijn vader ernstig ziek geworden en moest hij stoppen met werken bij renault en kom ik er ook bijna nooit meer terwijl ik er eerst toch elke dag wel langs ging..
Mijn vader was ook megane gek en ik denk dat hij het wel erg leuk zal vinden als ik zijn ex auto een beedje mooi maak  :q
Woon nu bij me zusje in omdat ik haar dan beter kan steunen in deze moeilijke tijd..
Als beroep ben ik Liftmonteur  :D en werk bij AKB liftservice en mijn rayon is Delft
Misschien wel eens gezien zijn van die paarse caddies..

Ben nie eg goed met computers dus zal niet alles snappen hier kwa auto's weet ik wel genoeg ..
Dus een beedje hulp kan ik wel gebruiken en zou erg graag in contact komen met andere mensen uit rotterdam eo om het lekker te hebben over auto's

Sjors

He Patrick welkom hier.

plaats eens een foto van je auto dan zien we elkaar wellicht eens rijden.

En hou het regiomeeting gedeelte in de gaten voor meeting in Rotterdam  !-!
Monte Carlo!! aan de Maas!!

Patrick26

Tis een rooie met angeleyes :P
staan op de clubsite paar fotos maar hij pakt ze niet zo goed.. en hier weet ik niet hoe ik een foto erop krijg en ben lid maar bij de forums staat dat ik gewoon gast ben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev