Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

EzraEzinga

@Yorick
Bedankt voor het zichtbaar maken van de foto's!
Ik zal hem binnenkort even netjes poetsen, dak goed reinigen en dan nieuwe foto's posten.

Op het moment loopt hij soms erg hoog stationair, dus nieuwe map sensor besteld, gasklephuis gereinigd en een dezer dagen ook nog nieuwe bougies en luchtfilter monteren.
Vandaag komt er een nieuw thermostaathuis op (tenminste het kunststof gedeelte) met een nieuwe thermostaat en pakking omdat hij iets koelvloeistof verloor.
De kleppen moeten nog gesteld worden en de LPG installatie moet worden omgekeurd naar G3.
Daarnaast wil ik de bekleding / bestuurdersstoel vervangen omdat er een naad is gescheurd. en de audio aanpakken staat ook nog op het verlanglijstje  ;)

Al met al leuke klussen maar geen enorm ingrijpende zaken gelukkig.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

AdV-Online

#6183
Goedendag.

Vandaag ben ik lid geworden van deze Megane Club nadat ik ook al lid ben van het Renault Forum. Ik rij ondertussen in mijn 2e Megane II. Hiervoor had ik een rode Business Line 3-deurs uit 2006. Nu rij ik een 5-deurs Tech Line uit 2007. Ik vindt het geweldig rijdende auto's en het toen zeer gedrufde ontwerp toont nog steeds modern in ons huidige straatbeeld. De huidige heb ik ondertussen alweer een jaar en is ook weer prima door de keuring gekomen. Het is een uiterst complete auto en het te openen panorama dak is echt genieten. Ik zou er graag nog een origineel navigatie systeem in willen zetten maar de bercihten die ik daarover lees zijn nogal wisselend. Is geen must, m'n losse navigatie werkt ook prima maar het zou de Mégane helemaal compleet maken.

Ik ga me nu maar eens verdiepen in dit forum, gegroet, André.  --




Nikk

Welkom ADV,

Welke motorisering heb je? Navi inbouwen zit ik ook wel eens aan te denken voor de Cc 2008 van mijn vrouw maar denk ook niet dat het er echt van gaat komen. De weg naar de supermarket weet ze wel te vinden zullen we maar zeggen :->
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

AdV-Online

Het is een 1.6-16v Nikk. Dat was de rode ook. Heerlijk zuinige en stille motoren als je de leeftijd ervan bekijkt.

Dat navi idee is puur voor de heb, voor het leuke ervan maar ten eerste ben je snel 400,- tot 500,- euro kwijt en ten tweede lees ik soms verhalen over de halve auto uit elkaar moeten halen om het ingebouwd te krijgen. Wordt de auto nooit beter van dus zal het er waarschijnlijk nooit van komen.

Kan ik dat geld beter in het vervangen van de distributieriem steken wat later dit jaar nog wel moet gebeuren.

groet, André.

Lucas Hermans


larsdijkstra

Megane 1 2.0 16v Aria Cabrio 2003, Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008. Ex: Megane 1 2.0 16v F7R hatchback 1999, 2x 19 16v

Nikk

De K4M heb ik ook in mn Megane break automaat liggen. Stil en redelijk zuinig inderdaad, rij momenteel gemiddeld 1:13,5.
Distributie heb ik in Februari gedaan. Goedkoopste adres wat ik kon vinden was in Bladel.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

dancis

Hallo

Ik ben Danny 42 jaar en sinds gister in het bezit van een renault megane coupe 1.6 16v uit 2001.

Ben getrouwd met Francisca en werkzaam als postbode en  kom uit Deventer

EzraEzinga

Welkom Danny,

Aangezien ik in Deventer werk zal ik een oogje openhouden, op welke kleur moet ik letten?

Chris66

Hallo allen

Mijn naam is Chris en ben sinds enkele dagen in het bezit van een Mégane 1 phase 2 uit 2001.
Ik had de auto nodig voor woon werk en dacht laat ik er een beetje fun bij pakken door een cabrio te kopen.
De auto mocht niet te duur zijn ruimte bieden aan 3 personen en nog leuk ogen ook.
De keus voor de Mégane was daarom snel gemaakt.
Kleine dingetjes kan ik zelf maar voor de rest ben,ik op de garage aangewezen.
Bij mijn vorige werk auto ( Mitsubishi Space Star ) was ik ook lid van het forum wat ik altijd leuk vond om ervaringen te delen.
Ik ga er van uit dat het hier ook zo werkt en hoop veel plezier van mijn Mégane te hebben.

Groet, Chris

Nikk

Welkom Chris,

Inderdaad leuke auto de cabrio. Vooral zoals de laatste week natuurlijk. Mijn vrouw rijdt een megane II cabrio, ze toert met een smile rond nu  :)
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

noiseyMP7

Welkom op het forum! De megane 1 cabrio is een leuke bak, heb m zelf nu ook 3 maanden. Je zult er veel plezier aan beleven!

Fluppie

Welkom hier,
Weer een mede genieter van de cabrio 1
En vragen staat vrij hier !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev