Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

MvH70

Hallo allemaal!

Ik ben Mark, kom uit Veldhoven en rijdt sinds een week een megane coupe 2.0 8v.
Donkerblauw van kleur, gebouwd in 1997 en 193.211km later bij mij aanbeland.
Beetje impuls-aanschaf geweest.
Zocht een autootje voor weinig, aangezien ik liever op m'n motor rijdt.
Kwam toen de megane tegen voor vrij weinig.
Weliswaar met werk, maar met een achtergrond als automonteur zag ik daar geen probleem in.

De (tot nu toe ontdekte) probleempjes zijn:
- kilometerteller die pas na 15 minuten gaat werken. Nieuwe sensor al besteld, vermoed dat het daar in zit.
- continu 80 graden buiten (tenzij het bestuurdersraam omlaag gaat, dan is het even de juiste temperatuur)
- lek spruitstuk/fexibel stuk? Iets is er lek, alleen nog niet goed gekegen waar. Word wel minder met warme motor, wat vermoeden richting spruitstuk duwt.
- ruitje recht achter gaat niet open. Moet nog gaan meten wat het kan zijn.
- airbaglampje brand (moet gereset worden)
- claxon werkt niet (knoppen stuur geven geen signaal door)

Verder is de auto opgeleukt met:
- angel-eyes koplampen (2 ringen werken niet, en zwak, dus wil daar fellere leds inzetten)
- Raid open luchtfilter
- Remus einddemper

Wat ik zeker nog extra wil doen is:
- achterspoiler
- led-dashboard maken

Ik zal jullie op de hoogte houden van de vorderingen, en vragen of tips altijd welkom!

mark

Welkom.  !-!

Nog weer een mark erbij.  :D  :D  :D

Yorick

Welkom Mark! De zoveelste ;)

Leuk autootje, met name als je als automonteur er wel wat aan kan doen. Het forum kan je er vast bij helpen!
Ik zou zeggen, maak wat foto's van je auto en je projectjes die je gaat doen. Houd een projectpagina bij, vinden we leuk!

Have fun here  --

emiel van kampen

#5763
Hoi, Ik ben Emiel en rijdt met veel plezier een megane cabrio uit 1998. 2.0 automaat. Ik zat al regelmatig op deze site te kijken voor oplossingen maar vond het wel zo netjes om ook lid te worden



Yorick

Altijd goed om te doen! Geen foto's van je Megane?

mark


Bobo1.6

Welkom !-! Een mooie foto is altijd welkom!

Daan

Welkom nieuwe potentiële VIP-leden  !-!
Renault Megane Estate 130 Tce Bose

emiel van kampen

wil er wel foto's opzetten maar als ik op image klikkrijg ik  iets met {img} ofzo

weet verder niet hoe het wel moet


jarno27


jermaineganput

Hallo,,

Ikke zal mezelf ook maar even voorstellen  --

Ik ben Jermaine, 30 jaar en heb samen met mijn vrouw 4 kids en we in een super leuk huisje in Hoogezand (groningen)
Ik ben zelf Toyota freak maar mijn vrouw heeft van mijn oom zijn eerste liefde gekregen de Megane Cabrio 2002 Super fijne auto en mijn kids zijn er weg van...

Ik heb  echter een dak probleem 8)7 en ben al een aantal dagen zoeken op het forum.

Dak was open en werd dicht gemaak door mijn schoonvader die halverwege per ongeluk de knop los liet en toen piep piep echter ging het dak opeens dicht  >:D maar toen deed mijn vrouw het dak weer open en tjah je raad het al de afdek klep ging open en het dak ging niet dicht  ;( ;( het dak is toen handmatig dicht gemaakt en wil sinds die dag niet meer op ;(

Ik heb het volgende gedaan: Olie bijgevuld, Rubbers aan de zijkant schoongemaakt, accu polen los gemaakt voor 10min ook tegen elkaar aan gehouden en ontluchtings schroefje open gedraaid.

Wie o wie kan mij helpen zodat mijn vrouw en kinderen weer kunnen lachen >:D

mv gr. Jermaine _o_

jarno27

Kapotte schoep
Revisiekitje is te bestellen bij renault dealer
Makkelijk zelf te doen
Links achter in de kofferklep achter de bekleding zit de hydraulische motor.
Zal woensdag avond paar foto's maken voor je  !-!

brian070

#5773
Hallo ik ben brian 24 jaar uit den haag werk in een garage en doe kleine raparatsies en verkopen van autos !-!
Ik ben pas eigenaar van mijn ranult megane 1.6 automaat uit 1999 hij heeft pas een grote op vis buurt gehad zoals uitlaat motor steunen nieuwe versnellingsbak enzovoort
Mijn plannnen zijn de achter ramen blinderen andere velgen een schroefset met de tijd vol leer er in en hen er laats xenon in gezet binne kort ook effe een grote buurt geven en de remetjes effe vernieuwen

Wat ik alleen raat vindt is dat als ik bij het stoplicht weg trek dat die niet hard weg rijd alleen als ik op gang ben en de kikdouwn in trage iemand hier verstand van of dat normaal is?
Brian heilbron 🚘🚘

Willem


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev