Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Welkom Jeroen!

En tja, dat ligt aan jezelf  ;) !-!

GhansCore

#5521
Hallo allemaal!

Ik zit al even op het forum en zal me ook eens even voorstellen :)
De naam is Hans, Ik kom uit Eindhoven en ook ik ben getroffen door het Meganevirus!

Het begon allemaal met deze 2.0 8v:


Omdat ik die voor een hele mooie prijs inclusief zeer dikke audio installatie kon verkopen overgestapt op deze 2.0 8v:


Deze bleek alleen helaas vele mankementen te hebben dus nu uiteindelijk overgestapt op deze 1.6 8v:

(1.6 omdat ik veel kilometers maak voor mijn werk)

Heb nu op deze manier een open luchtfilter gemonteerd:

Hij paste precies in de koker van de originele filter en krijgt zo dus ook alleen maar koude lucht plus de koker dient ook nog eens als klankkast!
Wat vinden jullie van deze montage?
Hij raakt de motorkap nét niet dus dat zit ook wel goed :)
Verder is de auto voorzien van een Remus uitlaat.

Willem

Welkom  !-! Weer een 1.6e erbij  8)

Karin



Thersko

Goedenavond iedereen

Ik ben Matthias (Thersko) 22 jaar uit Dendermonde, Oost-Vlaanderen België.
Ik rij sind 2014 met een Megane 3 break uit 2011 in GT line met de 1.5dci 110pk motor, Kilometerstand momenteel 54 000 km.
Ik denk dat ik een standaard GT line heb, verder enkel trekhaak als optie buiten dit pakket denk ik.

Wat er al veranderd is: Inbouw parrot mki9200, verwijderen aluminium opzet van pedalen en vervangen door gewone rubber (wegens te glad bij natte schoenen), de standaard dagrij lampen vervangen door LED dit omdat er in bumper 2 ledstrips zijn ingewerkt door vorige eigenaar en ik liever 1 kleur had dan 2 verschillenden.

Ik heb nog een vraag i.v.m. multimedia namelijk: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=19337.msg349689;topicseen#new
En een vraagje i.v.m. ledstrip in interieur namelijk: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=19338.msg349694;topicseen#new

Hieronder nog enkele foto's






LED die ik gebruikt heb voor de dagrijverlichting


Vorige wagen was een Peugeot 307 1.4 16V 90pk benzine



Groeten, Matthias
megane grand tour GT line uit 2011 1.5dci 110pk

Karin



mark


MéganeMarZ

#5529
Goedemiddag iedereen,

Mijn naam is Marcel ik ben 23 jaar en sinds 2011 de trotse eigenaar van een Renault Mégane Coupé 1.6e uit 1996.
Ik had deze auto voordat ik m'n rijbewijs had omdat ik nog nooit zo'n mooie auto had gezien voor best weinig geld. Er stond ook maar 86.000 km op de teller en voor een auto van destijds 15 jaar oud is dat natuurlijk weinig. Dus 1+1=2 en ik had de auto gekocht. Al het onderhoud doe ik zelf aan de auto omdat ik altijd al leuk heb gevonden om te sleutelen en ik heb ook de opleiding tot autotechnicus gevolgd.

Ik hoop een leuke tijd hier te hebben op het forum




mark


Lars

Welkom Marcel !-!

Idd een mooie Coupé...

Willem



Yorick

Welkom Marcel!
De lak lijkt nog vrij goed, hoe is ie in t echt?
Ben je nog wat van plan met je Coupe? !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev