Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Welkom.

Uniek bezit zo renault rodeo !-!
Truckertje

Karin

Welkom Ido, veel plezier hier en met z'n allen met de cabrio.

leneman

Hallo mede forumgenoten ,

Ik zal me even kort voorstellen want heb ik nog niet gedaan in de tijd dat ik hier rond neus.
Mijn naam is leneman ben 41 jaar en trotse eigenaar van een megane coupe 2.0 uit 1996. heeft nu 111595km gelopen.
een zeer fijne auto .

de auto heb ik overgenomen van een buurvrouw die er weinig in gereden heeft.
de auto stond meer stil dan die liep.
hopen dat ie lang mee gaat.
kwam er wel achter dat er water onder de matten zat.
even droogmaken en dan weer lekker rijden. -- -- --

Edwin Postma

Truckertje

Karin

Welkom leneman, veel plezier hier

Dante

Welkom Melvin, Kees, Ido & Leneman --

@Leneman: Ik denk dat alleen droogmaken niet de oorzaak weghaalt ;) Zijn je afwateringskanalen nog wel gangbaar..? :dunno:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark


bazzio

Hallo allemaal,

Zo, hier maar even aangemeld na een aantal jaren rond gehangen te hebben op hebben de lagunaclub.

Ik ben Bas en heb sinds 1 augustus mijn Laguna Break Initiale 2.0 L Turbo ingeruild (met een klein beetje pijn in mijn hart...) voor deze schitterende beauty.



een Coupe Cabriolet TCe 130 Privilege (kleur= Gris Eclipse ) uit 2012 met 23000 km op de teller. Was wel weer ff wennen aan de handbak na jaren automaat te hebben gereden. Voor de rest een prachtwagen met een heerlijke wegligging (17") De enige luxe die mis van mijn initiale zijn de bandenspanning sensoren.

Van de week LED's bestelt voor drl en stadlichten, die kaarsjes naast de Xenon vind ik maar niets.


Edwin Postma

Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

J to the H (Jeroen)

Welkom, dat is geen straf om daarin te rijden.
Als de bandenspanning sensoren het enige is wat je mist, zou ik daar niet wakker van liggen.
Een onderdeel minder wat stuk kan gaan, en een lege band merk je snel genoeg.

Karin

Bas, welkom en veel plezier hier en met je auto.

bazzio

Bedankt allemaal! Die bandenspanning sensoren heb ik zelf gelukkig nooit last van gehad maar die zijn idd erg storings gevoelig...

Plezier met rijden lukt zeker... Ga me ondanks het wat mindere weer me toch maar opmaken voor een Groene hart rit vandaag.

matthew


Dirk Kuipers

Wat een nieuwe mensen allemaal. Welkom hier!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev