Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Debby76

iedereen thanks voor het leuke welkom  !-!

Johnnybt

Ook maar even voorstellen:

Ik ben John, woon in Velp naast Arnhem en ben de trotse bezitter van een (bijna) perfecte Megane CC uit 2005.

Heb eigenlijk bijna alle merken wel gereden maar zo'n Megane Cabrio was toch wel een droom. Zoals aangegeven is hij bijna perfect. Heb momenteel probleempje met de recirculatieklep (zie and topic) en hoop daar exht zsm een oplossing voor te krijgen.

Gr

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lennart

Hi John, Welkom.

Ik dacht dat auto's nooit perfect konden zijn, Wanneer je denkt dat alles af is, zie je altijd wel weer iets waar je aan wil werken/ oplossen.  ;)

Anyway! heel veel goede en veilige kilometers gewenst, en nu maar hopen dat de zon flink van zich laat zien !
assumption is the mother of all f*ck ups

Karin

Welkom John, veel plezier hier en met je auto.

Robertje1984

Zal ik mezelf ook maar even voorstellen.
Ik ben Robert Dekkers. Geboren en getogen in Bergen op Zoom.
Ik woon nu sinds een half jaar samen in Etten-Leur.
7 maanden geleden werd mijn toenmalige dodge SRT4 afgekeurd voor de apk.
Hier waren te veel kosten aan, dus heb ik deze weg gedaan.
Een collega van mij had nog een megane cabrio uit 99 staan, een 16 16V. Maar hiervan lag de hele voorkant
in de prak. Deze mocht ik zo meenemen, want hij stond toch maar in de weg.
Na lang zoeken heb ik in Vianen alle plaatwerk etc in de goede kleur kunnen vinden.
Dus ben ik een aantal avondjes bezig geweest om hem weer schadevrij te maken.
Ik moet zeggen dat het zeer goed gelukt is. eerst was de bedoeling om hem op te knappen
en daarna te verkopen. Maar hij doet het zo goed dat ik heb besloten om hem te houden.
Hier en daar is nog wat blanke lak af. maar voor de rest ziet hij er tiptop uit. op de groene aanslag op het dak na....
de bedoeling is dat hij in juni in het geheel overgespoten wordt in een koperkleur.
Ik heb er van voor een schroefkitje onder gestoken. en de torsieas van achteren is zo ver mogelijk gekanteld
zodat hij mooi egaal op de weg ligt. Met 15 inch LM.
Er zit een universele sportdemper onder. omdat ik deze nog had liggen thuis. dan ligt die ook niet meer in de weg..
en een open k&n filter met een verchroomde buizenset.
Andere hobbies zijn.
-motor. CBR 1000F
-dochtertje van 4
-en lekker sociaal bezig zijn.






Karin

Welkom Robert, daar heb je denk ik een aardige klus aan gehad, veel plezier ermee.

Robertje1984

#4702
ja klopt Karin,

voorbumper, bumperbalk binnenschermen, 2 voorste spatschermen, voorruit, ruitenwisserreservoir,schokbrekers, fuseekogels, radiateur en rechtse buitenspiegel.
De motorkap is ook een andere maar hier zitten nog wel wat deukjes in. volgens mij is daar geen fatsoenlijke voor te krijgen 2dehands  :q

Jolan-Swift

Hallo allemaal.

Officieel kunnen wij ons geen  Renault eigenaar noemen maar vanaf a.s vrijdag uiterlijk maandag wel.
Onze Renault Megane Estate GT-Line staat momenteel bij de dealer.

Momenteel rijden wij een VW Polo Bluemotion en een Swift Gti en en en een Subaru Impreza WRX.
Je kunt dus wel bedenken dat de Polo een lease auto is en er volgende week uit gaat en de Renault ervoor in terug komt.

Voor de Polo hebben wij ook een Renault Megane Estate gehad maar dan de goedkopere uitvoering.

Al met al, kunnen wij niet wachten..

Karin

Misschien via marktplaats of sloopauto

Lennart

Welkom Robert en Jolan!
Allebij natuurlijk veel goede kilometers !

@Robert,
Heb je inderdaad behoorlijk werk aan gehad. Maar het eind resultaat mag er zeker wezen ! (zo aan de foto's te zien)

assumption is the mother of all f*ck ups

Karin

Welkom Jolan, veel plezier hier

matthew

Welkom Jolan en Robert.

@Robert
Dan heb je nu voor een mooi prijsje een leuke cabrio klaar staan.

@Jolan
Gt line uitvoering, is een leuk aangeklede auto. Gewoon de juiste opties zitten erop. En daar hou ik ook wel van.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev