Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

mark

Welkom, voor ik die stand heb moet ik nog 250.000 km xd

Jacob

Vorige week het seintje van de garage ontvangen dat de Coupe binnen is  !-!














Volgende week maandag ophalen  :) Kleurtje komt nu niet zo goed uit vanwege het ontbreken van de zon en het feit dat de Coupe nogal vuil was, maar dat komt helemaal goed !

Ik zal mijn "megane club" bodywarmer maar weer eens op gaan zoeken, of moet ik dan ook weer lid worden....  ;) :D 

Stefan

Mooi  !-!
Hij is wel vies zeg inderdaad... 8)7
Wat hebben ze ermee gedaan.....?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Stefan

Pfffff....
Krijg je een nieuwe auto, is er eerst al een lading vuil overheen gekomen.... ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dante

Tja ach... Ze zullen die dagen wel nodig hebben om 'm mooi te laten blinken :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Jacob

Hij was nog flink onder handen genomen door een paar meeuwen ook  ;( Werd overigens wel gelijk schoongemaakt. Maar hij is inderdaad puur zo vuil door het vervoeren. Haha, was het maar waar dat ze al die dagen aan het poetsen waren !  ;) Ze hadden geen tijd in de werkplaats (+ aanvragen kenteken), vandaar dus pas volgende week.

matthew

Mooie auto Jacob.

Body warmer idd maar weer opsnorren.

En lid worden mag altijd.

Stefan

Jep, lid worden hoort er eigenlijk wel bij met zo'n mooie meg III coupe !-! ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin


Jacob


mark

mooie coupe Jacob  !-! veel plezier er mee.  ;)

Jeroentune

Hallo Megane rijders, ik weet niet of ik me al eens officieel voorgesteld heb maar ik ben al een tijdje lid van dit forum. ik zit er hard over te denken om ook lid van de Megane Club te worden. 

Ik ben Jeroen , begin 40 en woon in sassenheim (zuid holland) . Ik ben al jaren Renault rijder , ben begonnen met een 19, daarna een laguna 1 station, daarna een espace IV .20l T en vervolgens een Clio II 1.6 . nu al weer bijna een jaar in een Megane II 2.0 16V die ik een beetje aan het omtoveren ben, ik wil graag richting de GT look maar ben eigenlijk al heel tevree met de huidige staat zoals hij nu is. mijn Meggy is van 2004 en heeft nog geen 80K gelopen. hij is ook nog in zeer nette staat en ik ben er zuinig op.
Ik kan een beetje klussen en ben best handig en ben gek op Led verlichting maar ik wil niet dat de auto een sjonnie gehalte krijgt (althans , niet te veel  :) )

Hier even een impressie van hoe de auto er nu bij staat :





Veel groeten , Jeroen
Semper Fi ..

mark

Welkom  !-! leuke megane heb je.  !-!

Roadkill (Michiel)

Nette bak Jeroen, hij zou nog wel een paar cm naar benden kunnen, enne Sassenheim ken ik nog van vroegah (veel vakantie werk gedaan in Voorhout toen ik nog jong was ;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev