Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)


michelvermeeren92

@mark nee hij is niet meer te koop, wilde hem eerst weg doen maar kon het tog niet over mijn hart krijgen :P

Rogier

@ Edje, Michel had zich al een keertje voorgesteld :P Ik was de gene die je tegen kwam bij 100%, je stond ook eventjes naast ons bij showoff imports afgelopen weekend, herkende je auto aan je uitlaat ;) !-!

michelvermeeren92

@rogier

haha dat klopt man! maar volgendeweek ga ik mijn uitlaat verbouwen dus hoef ik dat commetaar nooit meer aantehoren! _o_

Rogier

Ik geef geen commentaar he ;) je auto ziet er heel erg strak uit !-!

michelvermeeren92


AriCoupé

Hallo allemaal,

Ik had mijzelf wel al voor gesteld maar laat ook my ride nog even zien;)









Ik heb heb de auto nu iets meer dan een maand en ben er nog steeds heel erg blij mee!!

Groeten!!

Karin

Hij ziet er netjes uit. Veel plezier ermee.


nielsjoh

Echt een mooie auto! Eens wat anders dan al die Estate's die je ziet rondrijden, die zijn niet lelijk, maar zo'n coupe is gewoon veel en veel mooier! !-!
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

AriCoupé

Ik vind de Coupe ook net wat mooier en meer passend bij mij leeftijd 8)

Ik wil er nog wel het één en ander aan gaan verbouwen maar kan nog maar erg weinig onderdelen vinden voor de coupe 3.

Gyszz

Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit, aangezien ik me een hele tijd geleden al eens voorgesteld heb!

Maar ben dus Gijs, 24 jaar en werk ondertussen alweer zo'n 2.5 jaar als engineer van theatertechnische installaties  Y
Na een jaartje "vreemdgegaan" te zijn, toch weer besloten om een megane te kopen.

het is deze geworden:


138000km. op de teller, volledige onderhoudshistorie ect. bekend. We zijn er erg blij mee en hopen er veel veilige kilometers mee te rijden!
Renault Megane Coupe 1.4 16v Dynamique 2001

Karin

Welkom terug Gys, ziet er fraai uit die "nieuwe" megane.

Dante

Welkom Tom & Gijs --

Nette bak, Ari !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev