Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Ed_16v

#4215
Hallo,

Mijn naam is Ed uit Eindhoven. Sinds vandaag heb ik me geregistreerd op dit forum ivm de aankoop van een Megane Coupe 2.0 16v uit 1996, kleur parelmoer groen. Ik heb deze auto gekocht voor mijn vrouw, maar er mankeert nog van alles aan, gelukkig voornamelijk puur optisch. Ik heb deze auto voor een redelijke appel en een ei kunnen kopen, althans, dat hoop ik dus, want dat zal nog moeten blijken...  De auto rijdt strak en staat als een blok op de weg (is verlaagd en heeft 16" wielen) en de motor voelt wel kwiek aan, maar heeft helaas aan bestuurderskant een deuk voorbij de deur en onder de deur in de dorpel. De verwarming doet het niet (ik vermoed kachelmotor) en het slot van de kofferbak is kapot en kan niet open. Het interieur, daar zeg ik maar niks over, maar goed, dat kan allemaal aangepakt worden.

Zelf rijd ik in een handgeschakelde Renault Laguna V6 24v, dus qua rijden is het compleet andere koek.

Ik zal nog een keer foto's plaatsen, voor nu eerst even aan het werk met al die probleempjes, en als eerste de verwarming en kofferklep.

Groetjes, Ed.
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dennis Postma

Welkom Ed, en succes met het opknappen.  !-!

Karin


Ed_16v

#4220
Dank u mensen! Toch maar wel even een foto, meteen van de slechtste kant:

Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Karin

Ziet er leuk uit en ik heb wel een slechtere gezien hoor haha. Succes in ieder geval met opknappen.

Ed_16v

Thx, ik heb hem net gewassen en op wat gebruikerssporen na, zit deze Megane redelijk goed in zijn lak. Een groot deel van de oneffenheden in de lak zullen met Commandant wel verminderd kunnen worden. Wat dat betreft ben ik niet ontevreden.

Het was wel weer wennen in die Megane, dat extra stugge door die verlaging en de platte banden. Deed me meteen denken aan mijn oude Clio 16v...
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Karin

Ed, ik zou geen commandant voor de auto gebruiken, dat kunnen meerdere clubleden beamen. Wordt de lak alleen minder van. Er zijn wel betere spullen voor te krijgen.

Ed_16v

Bedankt voor de tip. Ik zeg dit, omdat dit namelijk perfect werkte bij mijn  oude Laguna, die van die doffe plekken had. Maar ik geloof je, ik ben geen poetswonder  ;)
Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

juul


Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Ed_16v

Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Robjes

Hallo!

Ik ben Rob(jes)! En sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van een D.blauwe Megane Coupe Cabrio uit '98!
Hiervoor al erg veel auto's versleten en het is een flink uit de hand gelopen liefde, al probeer ik nu wat langer in de cabrio te blijven :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev