Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma


Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Welkom Herman, veel plezier hier

pjmaas

Goedemiddag, ik zal mezelf ook even voorstellen. Ben zojuist geregistreerd.
Mijn naam is Pierre Maas en woon in Rotterdam (Oost). Getrouwd en heb twee dochters (7 en 9).
Wij bezitten een Megane Grand Tour Dynamique Deluxe van 2005, 1.5 DCI  (nieuw gekocht) met nu op de teller 201.000 kilometers.
Ik moet zeggen dat de auto lekker rijdt maar desondanks toch veel problemen ermee gehad.
Met name
kabelboom onder de rijdersstoelk,
ramen die niet meer open gaan of niet meer wil suiten,
deur gaat niet op slot met keycard (dus knopje buitenlangs indrukken om te sluiten), dan weer wel en dan weer niet (weersafhankelijk, bij nat weer weer wel)
Sensor van stuurkolom is kapot gegaan, resultaat een nieuwe stuurkolom,
al mijn injectoren en de hogedrukpomp (mijn derde), benzinetank en alle leidingen vorig jaar vervangen (Injectiesystem defect).

De aanpassingen die ik gedaan heb aan de auto zijn het vervangen van de veren voor progressive veren (ivm doorzakken wanneer de caravan gekoppeld is) en dat werkt goed, ik heb ook chip tuning laten plaatsvinden 4 jaar geleden, dat scheelt een hoop brandstof (4.7 ltr/100km) voor wat meer koppel (caravan). Dit is goed merkbaar wanneer de caravan gekoppeld is.

Dit is een beetje mijn history wat betreft de auto.

Groeten Pierre

Karin


Rohald

Welkom Pierre. Hopen dat je nu een probleemloze tijd tegemoet gaat  !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Domm88

Renault Megane Coupé

Edwin Postma

iedereen welkom.

@herman:
ten eerste welkom.

wij hebben zaterdag avond een kleine meeting in zwolle.
misschien heb je zin om te komen. o-)
Truckertje

Dennis Postma


Heatzone (Mark)

Goedenavond!

Ik heb zon gevoel dat ik me hier wel thuis ga voelen op dit forum. Mijn naam is Mark, momenteel 20 jaar
en al 3 jaar in bezit van mijn Renault Megane. Voor de oplettende, ja inderdaad ik heb mijn auto al langer als mijn rijbewijs.

Misschien leuk om te weten. Vanaf mijn 15de al aan het sparen, op mijn 17de 3 maanden voor mijn verjaardag kwam ik een Renault Megane cabrio tegen.
Ik werd verliefd op de auto en een week later was deze van mij. Met maar 89.000km destijds op de teller was dit een ideale eerste auto!
In die drie jaar tijd geen enkel probleem gehad met de auto. Paar maanden terug het eerste echte onderhoud gehad, de wiellagers voor laten vervangen.
Nieuwe midden en achterdemper, nieuwe schakelaars in de deuren voor de elektrische ramen. Binnenkort waarschijnlijk de lagers achter. Nog steeds erg tevreden over mijn auto.

Zelf kom woon ik in de buurt van Hoorn. Zoals op de foto hieronder is te zien is mijn auto nog vrijwel standaard. Hier wil ik echter wel verandering in brengen. Momenteel ben ik werkzaam in de vastgoed wereld en volg ik een opleiding bij het NVM.

Mijn auto:




Mocht iemand aanbevelingen hebben of leuke ideeën, laat het me even weten!!

Benjamin Renon

Welkom! Mooie wagen! De aanpassingen komen in de loop van de tijd wel. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rohald

Welkom Mark, ziet er netjes uit.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Edwin Postma

welkom mark  !-!

blijft een leuke wagen
Truckertje

Heatzone (Mark)

Dankje! Ik had stiekem al even vol bewondering naar je project topic gekeken.

Dat heb je netjes gedaan!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev