Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joey Voormolen

Welkom Wouter,

De clio was ook al niet verkeerd, heel netjes.
Gaat de megane ook nog zakken??
Lowered M3C GT

Meggy coupe

nee verlagen zal er niet in zitte :)

ik heb een redelijke zware voet en rij graag door en met de clio als ik dan eens door reed dan was weer eens even een nieuw lipje steken ofzo paar maanden na de verlagen kwam dat geluid dan weer dat geluid nu de clio was wel al 6 jaar oud en had ook al 160 000km maar de megane gaat toch voor een lange tijd blijve en heb echt geen zin om weer elke week naar garage te gaan ofzo... ;) en ook de keuring hier in belgie is op het gebied van verlagen zeer streng dus heb niet echt meer zin in al dat gekl**t  :) was ook een van de redenen dat de clio weg ging  ;) 

Joey Voormolen

oke ieder geval veel plezier met de megane!!
Lowered M3C GT

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

echt een mooie auto !-! gaan we deze auto ook nog terug zien op evenementen in NL ?

Edwin Postma

welkom, mooie megane.
maar die clio was ook gaaf !-! !-!
Truckertje

Meggy coupe

dank u allemaal  ;)
ik weet niet als jullie mij gaan zien op een evenement in NL...
met de clio zat ik ook op een nl forum en de meetings waren toch altijd redelijk ver ;)

Dirk Kuipers


-Erik-

hallo allemaal!

Ben inmiddels al een poosje lid van dit forum en ben er nu aan toe om mij maar eens voor te stellen.
Mijn naam is Erik en ben nu 23 jaar en woonachtig in Hardenberg.
Sinds april 2010 heb ik mijn eerst auto gekocht; een Renault Mégane Coupe 1.6e uit juni 1997 met een tellerstand van 131.000 km.
Inmiddels heb ik al veel plezier gehad van mijn auto en staat de teller op 142.000 km. Ja, hij staat niet meer stil.

Hier wat foto's van afgelopen zomer.













Mijn kameraad Stony op dit forum, genaamd Robert heeft me al geholpen met het vervangen van de zij knipperlichten
Concreet is het gedeelte 1.6e er vanaf en het glas is helder met een zwarte achtergrond en inmiddels het embleem RS verwijderd.

Voor 2011 is er een grote klus op het programma.
Erwin ten Brinke boot zijn lederen interieur aan op het forum en daar ben ik op ingegaan en heb het gisteren gekocht.
Vandaag alles bij hem opgehaald en gestald in een kelder en begin volgend jaar gaat de metamorfose beginnen ook hier zal stony mij bij helpen.
Had al uitgezocht of een interieur van een ph2 in een ph 1 past en dit moet kunnen volgens velen die mij voor gingen.
Als iemand hier nog adviezen over heeft graag even een pm aan mij!

Verder heb ik een set spiegels achterlichten en deurgrepen in mijn bezit om bij de spuiter in kleur te laten maken.
Dit zal begin volgend jaar ook gerealiseerd worden.
en verdere toekomst plannen zijn een set nieuwe velgen zodat de originelen voor de winterbanden gebruikt kunnen gaan worden.

Ik hoop dat jullie zojuist ook meer te weten zijn gekomen wat mijn plannen zijn en hoop veel gebruik te maken van het forum.

Met vriendelijke groet,

Erik Bruinsma

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

bensi

Hallo

mijn naam is Ben Siebers, ik kom uit Zelhem, een mooi dorp in de prachtige Achterhoek.
Ik ben getrouwd en heb 2 prachtige dochters die allebei al een eigen gezin hebben.
Ik ben werkzaam als applicatie beheerder op een grote scholengemeenschap.
Na ruim 4 jaar in een Megane 1 1.6 RN te hebben gereden waar ik ontzettend tevreden over ben heb ik nu sinds 2 weken een Megane 2 1.4 Authentique Comfort. Een heerlijke auto voorzien van allerlei leuke en nuttige zaken.  :)
Verder heb ik als pure hobby rijder een Motor, een Yamaha XJ 600S Diversion die ik zelf onderhoud, een heerlijke hobby  Y

Ik hoop hier op het forum a;;er;ei nuttige dingen te ontdekken en wellicht hier en daar ook iets nuttigs bij te kunnen dragen.

matthew


Rogier


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev