Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Djoozt

Ook ik zal mezelf maar even voorstellen.

Mijn naam is Joost Meijer. Ben 20 jaar en woon in Leidschendam.

Mijn eerste auto was een peugeot 306 XSI uit '94. Hier heb ik maar liefst 100 hele km's plezier van gehad. Hierna stond ik naast de snelweg met een kapotte motor. Na 1,5 jaar procederen om mijn geld terug te krijgen heb ik dan toch besloten om een renault megane te kopen.

Hieronder is dan mijn Coupe. Helaas heb ik hem nog niet. Aanstaande zaterdag mag hij opgehaald worden.


Tim

Welkom Joost, ik hoop dat je van deze fransoos een stuk langer plezier hebt dan van je Peugeot :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rebecca Fontijn

bij deze heet de ''clubmoeder'' jullie van harte welkom bij deze gezellige boel

Arjanne

#2493
Hoi ik ben Arjanne, kom uit Bergambacht en ik heb sinds mei dit jaar een renault megane coupé 2.0 Monte Carlo uit 1996, dit is verder mijn eerste auto.
Ik heb deze auto particulier gekocht, hij wist niet veel van auto's, dus moet nog veel aan gebeuren.


Dennis Postma

Welkom.

Ziet er niet verkeerd uit. Maar heb je misschien ook een foto van de zijkant, want volgens mij zie ik daar o.a 17inch en zijskirts en een evo spoiler.  ;)

matthew

Welkom Joost en Arjanne.

@Joost
Hoop idd voor je dat je meer plezier met deze auto gaat beleven als 100km.

@Arjanne
Ziet er leuk uit je auto,net wat Dennis zegt 17 inch ,zij skirtts ,evo spoiler.
Alleen bij je voorbumper mis je je originele flexibele lip.

Arjanne

dit is op dit moment de enige foto die ik heb ik ga binnenkort als hij helemaal schoon is even goeie foto's maken.

deze auto heb ik verder in deze staat gekocht.. er mist idd iets aan de voorbumper waarscheinlijk eraf gereden, de vorige eigenaar kocht hem verlaagt, was beginnent bestuurder en wist niet dat hij verlaagt was. hij wist ook niet dat de aandrijfas niet helemaal in orde was, daarom ben ik ook opzoek naar een andere as. daarbij ook andere velgen omdat hij de auto heel veel tegen stoepranden heeft gereden waardoor er een lichte slag in de velgen zit..

Rogier

joost en arjanne hartelijk welkom op het forum

joost heb je nog plannen met de auto of hou je hem standaard.
arjanne ziet er leuk uit ;) ben ook erg benieuwt na de zijkant van de auto

!-!

peggy

zal me ook even voorstellen, ik ben peggy 26j woon in venlo en ben sinds kort bezitster van een zwarte megane coupe 2.0 monte carlo 1999 fase 1, ik leest al een tijdje mee op dit forum vooral de projecten vind ik erg intressant :q de megane is nog helemaal standaard maar het is de bedoeling dat daar verandering in komt, ben een beetje aan het rondkijken wat ik allemaal mooi vind, en probeer wat van de projecten te leren die er al opstaan..foto blijf ik jullie nog even schuldig...eerst een mooie maken.. 8)

Roy (Coup a One)

Joost ;) welkom, op naar de 200km en meerrrrrrrrrrrrrrrrr en Arjanne voor jouw  !-! het ziet er al veel belovend uit maar euh komen ze nog "de klicker's" van de zijkant ;) Ooh ja Peggy ook voor jouw even eens welkom net als de rest hier op 't forum en bij de RMClub --

Dangerous angel

#2500
welkom joost, ik hoop ook dat je met dit franse merk meer plezier zal hebben.
ik heb in 3 maanden tijd dat ik me megane heb al 3000km weg. haha.

arjanne jij ook welkom. en veel plezier met de megane

peggy

#2501
hierbij de beloofde foto s ;) gisteren middag even gemaakt tussen de buien door 8)




lederen intrieur ben ik wel blij mee, de auto ziet er van binnen nog heel netjes uit alleen wil ik in de de toekomst voor een ander stuur
kijken omdat dit wat slijtage heeft,

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Rogier

zeker een nette auto ;) ben benieuwt wat de veranderingen zullen zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev