Advertenties


Wie is wie... stel je even voor

Gestart door Jeroen, 22 september 2004, 11:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erwinberkel

Hallo allemaal,

ik wil mij ook even voorstellen...

Ik ben Erwin ben 30 jaar en kom uit Borculo. Ik ben werkzaam als storingsmonteur bij een grote zuivelfirma.
Ik woon samen en heb een dochtertje van 7 maanden oud.
sinds afgelopen week ben ik in het bezit van een megane gt uit 2004 het is een 100 pk 1.5 DCI met 181.000km op de teller.
Deze auto is ter vervanging van onze saab 9-5 omdat de benzine kosten echt een beetje te dol werden.

Tevens ben ik nog in het bezit van een megane scenic uit 1997 2.0. Deze auto heeft op dit moment 293.000 km gelopen. De Scenic is mijn dagelijks vervoer en mijn vriendin mag lekker in de grand tour sturen.

Rogier


Dennis Postma


Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Dirk Kuipers


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

zo is het

#2076
 Y óók ik ff voorstellen

Hans van der Bellen uit Beverwijk. Ik ben 41 jaar (jong) en in het dagelijkse leven werkzaam bij
NedTrain in Haarlem als monteur.

Ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een 2004 GT 1.5 dci.
De auto hebben we gekocht nadat bleek dat de Hyundai Atos toch echt ff te klein was als familie auto.
4 personen waaronder een 2 maanden oude baby zaten toch niet echt comfortabel in het koekblikje.

Vóór de atos hadden we een 2004 clio 1.4.  Dus het renault-gevoel is mij niet echt vreemd.
Wie weet zien we elkaar, ik hou het forum in de gaten!

Cheers,

Hans.

JanJ

Welkom 'zo is het' ....................en veel succes met je Megane!

Wel grappig dat je voor Nedtrain werkt. Ik heb er deels mijn opleiding gedaan en werk nog steeds met ex- collega´s van je.

Gr. JanJ.

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Hey, welkom uhm zo is het  :huh:  !-!

Zelf heb ik ook 7 jaar bij Nedtrain gewerkt in Zwolle als storingsmonteur. Ben nu sinds ongeveer 1,5 jaar machinist bij NSreizigers. ;)

Misschien is het wel een idee om iets aan je forumnaam te veranderen?

Robin

Welkom Hans :)

Andere forum naam zou een optie kunnen zijn omdat je dan beter te herkennen bent ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

Precies, daarom.  !-!

Nogmaals welkom Hans.  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

boertje (Sander)

Hallo, even voorstellen

Ben Sander Boer 26 jaar werkzaam bij automaterialen zaak in spankeren Gelderland. Woon in Doetinchem. Ben sinds voorig jaar in het bezit van een Renault Megane II uit 2003 2.0 16v.
Hiervoor reed ik een megane coupe uit 2000 1.9 dci.
Kijk al enige tijd rond op dit forum en denk erover na om lid te worden van de club.
Zal proberen om snel eens foto's te plaatsen.

Het leven is mooi je moet het zien!!!!

Stefan

Hey Sander, welkom hier
Ik zag al aardig wat berichten van je langskomen de laatste tijd, leuk dat je je ook even voorstelt !-!
Zou leuk zijn als je ook lid wordt idd, top !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev