Advertenties


Klets maar raak DEEL 161

Gestart door Stefan, 31 augustus 2011, 21:25:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Hey Stony. Wist je dat jouw ongeluk ook op www.kilroy.nl staat?

Stony (Robert)

haha jep! daar komen volgens mij de fotos van pagina 1 ook vandaan ;) en die op mijn projectpagina ook! :P
Ben gisteren en vandaag bezig geweest het interieur zover uit de auto te halen, gister de stoelen en bank, vandaag de zijpanelen en de vloerbedekking ;) nu  eerst even laten drogen,, zaterdag over een week komt de tweede expert erbij kijken ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Nicole

Ik blijf (vooral voor jou natuurlijk) hopen dat hij gewoon klaar gemaakt kan worden. Y

Maar stél, het blijkt toch erger, en klaarmaken wil niet, (stél he haha), blijf je wel megane rijden? :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

Als ik een geschikte megane vinden kan zeker natuurlijk! En dan alles maar overzetten :p ga morgen even bellen om m te laten uitlijnen zodat ik zeker weet dat dat goed zit ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

Ik hou wel in de gaten dat hij indien nodig wel weer een meg koopt. Desnoods koopt hij maar een scenic.  Het is trouwen goed fris in groningen. Heb het hier maar 6 graden.
Truckertje

Dennis Postma

Wat is er mis met een scenic? Kijk maar even bij tuning pics. Zoiets zou wel een leuke afwisseling zijn hier.

Nicole

Van een Scenic kan je inderdaad wel wat leuks maken. Y

Hier in Groningen is het inderdaad alles behalve warm, maar misschien komt dat nog, het zonnetje shijnt in ieder geval. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Citaat van: Thijs Bosmann op  2 september 2011, 12:22:49
Haha, hier hetzelfde hoor! Ik kom ook af en toe in grunn!

Misschien ken je mn Clio nog wel?



IK GA MAANDAG MIJN ORIGINELE XENON KOPLAMPEN INBOUWEN EN IK HEB ER ZIIIIIINNNNNN IN!!!  :afro:

Volgens mij heb ik die clio wel eens zien rijden! Y

In Groningen waren 2 weken geleden heel wat megane's te vinden, maar toen was het zowiezo erg druk. :q

Bij welke locatie van Terwolde werk je dan?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Thijs Bosmann

haha, ik was er afgelopen zaterdag...

ik werk op alle vestigingen als verkoopadviseur, maar mn standplaats is Veendam!

Nicole

Haha okee!

Veendam ben ik een tijdje terug nog geweest voor een snelheidssensor. :q

Ik baal soms wel dat in Winschoten geen Renault Dealer meer zit, helaas is daar nu Opel in gekomen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Denkt iemand dat ik trouwens de dynamo van m'n megane los kan krijgen? Is het veel/moeilijk werk? Riem is er al af. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dirk Kuipers

Paar boutjes los draaien.. moet te doen zijn! ;)

Nicole

Oh meer niet? :q
Weet je ook zo welke maat? Anders loop ik constant te slepen met dat gereedschap haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Thijs Bosmann

Citaat van: Nicole op  2 september 2011, 13:05:44
Haha okee!

Veendam ben ik een tijdje terug nog geweest voor een snelheidssensor. :q

Ik baal soms wel dat in Winschoten geen Renault Dealer meer zit, helaas is daar nu Opel in gekomen.

Kan zomaar kloppen!.. Heeft hij toen bij ons gestaan?

Ja, is inderdaad jammer, Terwolde heeft in ieder geval nog niet de intentie om daar een vestiging te gaan openen, maar je weet maar nooit wat de toekomst brengt!

Die dynamo zou je los moeten kunnen krijgen, op 1 deel van het tapeind even de ratel erop, de andere kant een steeksleutel, en de ratel aanduwen, en de sleutel trekken!

Ff kracht erop zetten!! :P


Nicole

Nee we hebben hem zelf gemonteerd, heb hem alleen opgehaald. :)
Van mij mogen ze hier weer een Renault Dealer openen, maakt het allemaal wel wat makkelijker als je wat moet hebben haha!
Al ben ik via de A7 en N33 ook zo in Veendam natuurlijk.

Ik ga zo eens kijken of m'n megane mee wil werken.
Volgens mij is die dynamo nog nooit vervangen, dus dat wordt nog leuk. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev