Advertenties


Welke Angel Eyes / Renault Megane Coupe I Phase 2

Gestart door atherion, 31 mei 2011, 18:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paikey

wat voor motorkap heb je?
zo'n strip is ook niet alles lijkt me.......

Excalibur

De jongen die de strips inbouwt in de lampen kan nog wel wat tips gebruiken, maar het idee is er.
http://goo.gl/34ZZL

Motorkap.... ? Uhmmm.... hoe moet ik dat omschrijven? Hij is plat ;-)
Zal er morgen ff een fototje van maken :-)

paikey

google even wat voor motor kap je hebt

en denk niet dat je dat voor elkaar met een megane lamp....omdat dat heel
wat minder kwaliteit plastic is wat de lamp kap betreft.......kan het mis hebben mar dat denk ik...

Excalibur

#33
Ik.... ik... ik ben echt ontstemt weet je dat?  :P WTF denken die ontwerpers daar bij DayLine? Ik ga ze mailen ook... vragen of de ontwerper misschien een kater had op de dag dat ie phase 2 moest doen. Net alsof de phase 2 nooooooooit bestaan heeft. LOL en ook bij franse sites vind ik ze niet voor de phase 2. Nu is mijn frans zeer slecht. Bij svp houdt het wel op, dus misschien heeft dat er wel mee te maken ;-)

'k Heb even gegoogleoert mbt de motorkap, maar ik durf zo uit mijn hoofd echt nog niet te zeggen welke van de twee erop ligt. Misschien is er in het interieur iets herkenbaars wat fundamenteel anders is en in het oog springt?

DONRozeboom (Mike)

Ph2 was ook iets minder populair als de Ph1 :P
Ondanks dat ik nog regelmatig een Ph2 tegenkom, hetzij Hatch, Coupé, Cabrio of GT, zie je toch meer de Ph1, die ik zelf opzich iets mooier vind omdat de motorkap er mooier uit ziet.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

atherion

Citaat van: DanteG op  3 juli 2011, 12:32:52
SCHITTEREND! Dat wil ik dus ook... Nu even de vrouw overhalen dat dit wel mooi is. En dat Xenon er in MOET vanwege de veiligheid... 8)
[EDIT]Zijn dat deze toevallig?LMAO :D


jaa dat zijn die.. alleen heb ik ze bij een autoshop in arnhem gehaald... daar hoefde ik er maar 209 euro voor te betalen!!


Resultaat Xenon 6000k
-#Renault Megane Coupe 1.4 16v 2001#-  -#Zwarte Angel Eyes & Xenon 6000K#-

atherion

Citaat van: paikey op  3 juli 2011, 23:47:07
in de angel eyes van de phase 2 zitten aan de zijkant wel 3 ledjes......

nee die ledjes zitten er bij mij niet in... ligt eraan welke angel eyes je koopt voor phase 2  zijn verschillende
-#Renault Megane Coupe 1.4 16v 2001#-  -#Zwarte Angel Eyes & Xenon 6000K#-

Excalibur

Het ziet er wel *echt* retestrak uit hoor  :9~

Dante

Mooi effect hoor! Zelfs m'n vrouw vond het mooi. Zowel de Xenon als de Angel eyes. Daaruit concludeer ik dat die op korte termijn besteld gaan worden :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

nd-photo.nl


atherion

heb alleen nog probleem met de stelmotoren.. 1tje doet het maar klein beetje en de ene helemaal niet.. dat balletje wil er niet goed in..
-#Renault Megane Coupe 1.4 16v 2001#-  -#Zwarte Angel Eyes & Xenon 6000K#-

Dante

#41
@nd-photo.nl: Thanks. Zij is er nog stellig van overtuigd dat het "slechts" een middel of van A naar B te komen... Ik heb ondertussen andere ideëen (Voornamelijk hier) opgedaan... ;)

@atherion: Heeft die winkel toevallig een webshop..? En de stelmotoren zorgen ervoor dat de hoogteregeling blijft werken..? Dat laatste is toch nog enigszins belangrijk, aangezien we toch ook nog eens op vakantie moeten ermee, bepakt & bezakt...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Excalibur

#42
Als bovenstaande motorkap phase 2 is, dan heb ik een phase 2. En zal ik dus OF deze angel eyes moeten nemen (wat ik ECHT niet erg vindt ;)  ) of ik moet zelf aan de bak. Ik denk dat ik in eerste instantie maar de angel eyes ga nemen en daarna rustig kan kijken of ik in de originele (helder glas) ledstrips kan plaatsen.
Excuus voor inbreken op het draadje trouwens, maar is de ruitenwisserarm achter van de Phase 2 gelijk aan die van de Phase 1? Ik heb er 1 nodig en gevonden maar natuurlijk... you guessed it, van de phase 1  :huh:

Dante

Citaat van: Excalibur op  4 juli 2011, 22:47:01
Als bovenstaande motorkap phase 2 is, dan heb ik een phase 2
Yep, Phase 2 Y
Citaat van: Excalibur op  4 juli 2011, 22:47:01
...is de ruitenwisserarm achter van de Phase 2 gelijk aan die van de Phase 1? Ik heb er 1 nodig en gevonden maar natuurlijk... you guessed it, van de phase 1  :huh:
Wat voor 'n type Mégane heb je? Ik weet niet of de Coupe, Hatch & Break dezelfde wisser hebben nl. En ik moet zeggen dat ik ook erg weinig Ph2 Megs tegen kom op de sloop... :neen:

En natuurlijk geen enkele Laguna met de lip... Terwijl ik er vandaag 3 heb zien rijden & 1 geparkeerd stond... 8)7
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

atherion

Citaat van: DanteG op  4 juli 2011, 19:55:16

@atherion: Heeft die winkel toevallig een webshop..? En de stelmotoren zorgen ervoor dat de hoogteregeling blijft werken..? Dat laatste is toch nog enigszins belangrijk, aangezien we toch ook nog eens op vakantie moeten ermee, bepakt & bezakt...

De Webshop = http://www.ralva.nl/  de webshop is niet heel erg uitgebreid maar hij heeft Echt alles!!  het meeste komt van autostyle (alleen hij is goedkoper)

Heb mn stelmotoren toch goed gekregen vanmiddag!! dus alles zit nu goed! :D
-#Renault Megane Coupe 1.4 16v 2001#-  -#Zwarte Angel Eyes & Xenon 6000K#-

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev