Advertenties


jullie mening over interieur

Gestart door Roy16v, 5 juli 2011, 18:22:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy16v

Misschien dat ik het in het verkeerde topic plaats maar even jullie mening,
Ik wou mijn interieur een andere kleur geven dan monte carlo zwart.

Wat zouden doen bij een rode coupe?

Ard Klok

Wat wil je precies aanpassen aan het interieur? Compleet interieur of bv alleen andere stoelbekleding of zoiets?

Nicole

Zover ik weet wou hij alleen de sky delen een andere kleur geven dmv lederverf.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Wordt volgens mij oerlelijk om daar een kleurtje op te zetten.
Zonde van zo'n mooi origineel Monte Carlo interieur :x l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Ard Klok

Op zich is het natuurlijk altijd wel mooi om de exterieurkleur in het interieur te laten terugkomen.
Zoals Stefan al zegt weet ik niet echt of dit met lederverf echt mooier wordt, maar ik ben bang van niet.

Roy16v

Ik heb ook nog nooit een koe met een kleurtje gezien  :grin:  dus af fabriek word het ook geverfd/gespoten.

Er is goed spul verkrijgbaar voor mij via een (auto) interieur restaurateur.
Het zelfde wat ook gebruikt word bij reparaties waarbij een stukje leer bij gekleurd moet worden.

Ik zat zelf te denken aan heel donker rood en ja ook de deur panelen daar dit ook geleverd is in een megane 1 fase 2 evidence.
Alleen als je al zo`n interieur vind moet je rond de 5 a 600 mee nemen en dat word me te gek.
Ik hou wel van een beetje aanpakken en het word niet de eerste keer dat ik dit zou doen dus ervaring is er wel :P

Fel rood iig niet :P en wees gerust ,het word geen smeerderij met uitschieters en deurbakken fel rood :P

Benjamin Renon

Ik vind zwart met rood stiksel altijd mooi om te zien. (dus kleine details in het rood.) Anders krijg je teveel rood en ziet er naar mijn idee niet mooi uit. Maar als jij een rood interieur wilt gewoon doen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy16v

Dat vind ik dus ook mooi met een rode stiksel,is mooi subtiel en verantwoord.  !-!
Maar dat is een operatie van jewelste natuurlijk.

Zelf zie ik een echt rood interieur ook niet zitten,had zelf donker groen of heel donker rood ingedachten.
Het moet natuurlijk geen toverlolly worden haha :P

(Uitraard heb ik een proef stukje)

Stefan

Nou, zet 'm op dan zou ik zeggen.. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

®megane_cabrio®

ik heb een 2tone wagen gehad...

rood met grijs
ook een rood met grijs interiuur....
deze heb ik verkocht aan een jongen met een gif groene megane misschien iemand hier nog bekend.....

denk dat mijn interiuur nog wel ergens rond zwerft en dat zou super dik bij jou staan..

succes

met zoeken


Roy16v

heb je toevallig nog een foto?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev