Advertenties


avic x1bt, geen geluid bij telefoon

Gestart door Flock, 22 januari 2011, 01:16:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flock

Hoi  :)

Vandaag de radio geinstalleerd, en alles werkt op een ding na..
Ik heb mijn telefoon verbonden met de radio, als telefoon gaat hoor je hem ook overgaan via de boxen en zie je op het display de nodige info..
Als ik dan opneem zie ik op het display van mijn iPhone dat het geluid via het verbonden apparaat gaat (de BT10 dus) maar ik hoor niks?!
Iemand met hetzelfde probleem gezeten?

Heb alles afgezocht en nergens info kunnen vinden..
Alvast bedankt   ;)
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

RobScénic

Misschien moet je, als je aan het bellen bent, eens aan de volumeknop van de radio draaien. Bij mijn radio is dit wel zo, het kan zijn dat het geluid gewoon uit staat.
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Flock

#2
Haha dat zou echt stom zijn als dat zo was, maar geprobeerd en geen oplossing..Zelf al meerdere telefoons gepakt van voor en na het bouwjaar van de radio en verschillende merken maar nog steeds geen geluid..

Iemand een andere suggestie?

Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

Flock

Probleem opgelost..
Kabelts verkeerd aangesloten  8)7

Alleen jammer dat die je een iPhone niet kan registreren maar goed, hij doet het!
Renault wat anders??
Auto's tot nu toe..Clio 16v - Clio Williams - Megane coupe Ph1 1.6 16v - R19 16V Cabrio - Megane coupe Ph2 2.0 16v IDE

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev