Advertenties


Originelen Xenon koplampen Megane!!!

Gestart door Zakaria, 7 september 2007, 23:29:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zakaria

Weet iemand waar ik goedkope orginele Xenon lampen kan halen voor de Megane II zoals in de afbeeldingen hier onder?? Dus geen fitting! En geen angel eyes!! Heb gevonden voor €227,29 nieuw per stuk maar dan zonder module!





Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

matthew

de eerste fotois van een fase2 en de tweede foto van een fase1 ditmoet jenu nietdoor elkaar gaan halen voor exenon koplampen.
Inde eerste een fase2 megane2 (die jij volgens mij hebt)kun je gewoon exenon in bouwen hoor en zou gaan voor een achteraf kitje is veel goedkoper ook nog.

Zakaria

Ja, hu? Ik neem aan dat de fase 2 de eerste megane is van 2003 tot 2006 en toen kwam de fase 1 neem ik aan, de nieuwste model?

Nogmaals een foto van de auto:


Z'n model heb ik, is dit een fase 2 model?? Alvast bedankt.

Ik vind een koplamp met een bolle lens mooier, dan een lege kast.
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Stefan

Volgens mij snap je het nog niet helemaal....

Je hebt:
Megane 2, fase 1 (2003 - tot 2006)
Megane 2, fase 2 (vanaf 2006)

Die laatste foto is een Megane 2, fase 1 (2003-2006)

Het lijkt me toch logisch dat je eerst fase 1 hebt en daarna fase 2 toch...

Kijk anders hier een;
http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php?merkID=64&serietotaalID=577&cache=no
En verdiep je er eens in. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

michel81

even voor de duidelijkheid als je auto voor 2006 is mag je xenon in bouwen achter af !!!!!!.
is je auto van 2006 of jonger dan mag dat alleen met koplamp sproiers en niveau regeling.

Zakaria

Ja dat klopt, nu heb ik het helemaal door over die fase modellen, harstikke bedankt daarvoor!

Over de regeling van inbouw Xenon heb ik al door...
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

matthew

Als je de koplampen met bolle lens wil (fase2 lampen) moet je ook een fase 2 voorbumper steken andres gaat dit niet passen.

RB Cartuning

NEE dat is niet correct, die regeling is opgeschoven naar 1-1-2007, dus je mag achteraf xenon inbouwen als je auto voor 1-1-2007 is zonder de aanpassingen. Let wel even op dat je je koplamp laat afstellen naderhand ( iets lager zetten om niet iedereen te verblinden). Mijn advies is ook om voor een 6000K ( lichtblauw) of anders voor 8000K ( blauw) te gaan. Des te hoger de K des te minder lichtopbrengst heb je. Origineel heeft bv Audi of BMW dan ook 4300K.

Voor leden kan ik H1 of H7 aanbieden voor 139,- en H4 bi-xenon voor 185,- Op alle setjes zit 1 jaar volledige garantie, dus ook op de lampen.

Groeten,

Robert
RB cartuning

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev