Advertenties


Welke velgen zou ik kiezen?

Gestart door Sterjélé, 6 juni 2007, 20:22:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sterjélé

Beste allemaal,

ik kan van iemand nervasport velgen 17 inch overkopen, ze liggen momenteel op continental sport contact banden?
Iemand ening idee wat een goede deal is?
Hij vraagt er 750 € voor, iemand trouwens een idee van de nieuwprijs van deze velegen?

b

weegee

http://auto.vlan.be/nl/X_nieuw_info.asp?sec=opt&id=73&versieId=42896


op deze pagina staan ze als optie met de 'nieuw' prijs incl. banden. trek zelf je conclusie.
ze moeten dus wel in een heeel goede staat verkeren. Y


grts weegee

Sterjélé

Dank voor je snelle reactie, dat is idd niet zo'n goeie deal dan?

Trouwens stel ik koop de velgen -> passen ze dan altijd onder mijn megane (3deurs bouwjaar 2003)? of moet ik opletten voor bepaalde zaken?


Sterjélé

Voor welke prijs zou jij ze nemen dan??


Wat zijn ze waard denk je?

michel81

hoi sterjele.
wat remko zecht is waar vaak zitten er onder een auto al licht metalen velgen maar als je een maat groter wil kosten deze meer!!!
maar heb zelf nog een set steppe velgen liggen met goede continental sport contact 2 banden!!
mogen ook weg dus als je interesse hebt hoor ik het wel !!!

Sterjélé

Hey allemaal,

ik heb even jullie mening nodig! Welke velgen zou jullie onder je megane 2 plaatsen? Na een heleboel onderzoekwerk, schieten er nog 2 kanshebbers over! Graag jullie mening!

1. Alessio - Mondial
http://www.alessiowheels.com/standard.html   
De eerste die je tegen komt!

2. Alessio - Polar
http://www.alessiowheels.com/prestige.html
Even naar beneden scrollen en dan kom je ze wel tegen!

Op deze site is er een ook een configurator zodat je ze eventueel virtueel onder een meggie kan zien!

Ik kijk uit naar jullie reacties!!

fluissie

als ik het mag zeggen zou ik als t voor mijn coupe was met vlag en wimpel de mondial kiezen!  :9~

zeeer mooi  !-! !-!

suc6 met kiezen

--

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

michel81

de polar velgen lijken wel veel op de steppe velgen !!!
en de mondial vindt ik zelf te normaal.

Jacob

#9
Ik ga mee met Jochem, er zit niet zoveel uitstraling in de velgen. Ze zouden zomaar af fabriek onder een megane gemonteerd kunnen zitten (mocht je iets in die stijl zoeken; ook goed, is natuurlijk helemaal jouw keuze)

"ff aangepast, was toendertijd onnodige reactie van mijzelf"

sebastiaan

Ik sluit me ook bij Jochem aan, profeet en nu ook sekteleider :D, ik vind ze niet echt spannnend. echter kies iets voor jezelf en niet wat anderen tof vinden. Anders zit je direct misschien wel met



thuis

RaymondTroost

jahh ik ga oo kmee  Y zijn veel meer gave velgen op de markt tegen een zelfde concureerende prijs..

www.brock.nl :D

edgo

Ik vindt de Alessio-Fusion wel wat, toevallig heb ik het oude type 16inch hiervan op mijn scenic zitten,en al zeg ik het zelf,dan ziet zo'n familie-sloep er toch in één keer heel anders uit :q :q

wwwebFred

#13
Velgen kiezen blijf ik een van de moeilijkste dingen vinden van het 'aankleden' van de auto, nast het kiezen van een bodykit dan. Ik had hiervoor een Opel  Tigra die redelijk getuned was, maar heb 2 maanden geleden vanwege het aantal kilometers dat ik op jaarbasis rij toch een dieseltje gekocht en wel een Megane 1.9 DCI uit 2003.
Tja en als je eenmaal met het virus in aanraking bent geweest dan MOET je gewoon iets aan je auto veranderen :D.

Ik kon het gewoon niet laten, een standaard auto is gewoon zo.... standaard. En dus heb ik gister maar een paar nieuwe velgen besteld:

18" met 225/40 Toyo banden.

Dit is typisch mijn smaak, veel spaken en op een zwarte auto vond ik de combi zwart/zilver erg netjes.
Maar inderdaad zoals al gezegd werd, maak de keuze zelf, doe je dit niet krijg je er later alleen maar spijt van. Zoek een paar gave velgen op en ga gewoon eens naar een velgenboer. Heel vaak kunnen ze de velgen even naast je auto zetten zodat je kan zien of het totaal plaatje wat is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev