Advertenties


verlagings veren of schroefset kw

Gestart door michel81, 12 oktober 2006, 19:07:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michel81

hallo mensen,
ik zit met een probleem ik wil mijn gand tour verlagen alleen zit ik dat ik een garavan heb en deze dus ook nog normaal moet kunnen mee nemen.
nu is mijn vraag of je een schroefset elke keer als je em verdraaid ook moet laten uitlijnen of balanceren of iets in die zin.
en wat denken jullie zou het met enkele vering niet te laag zijn voor caravan.

GVR

Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat voor een sleurhut je hebt en hoe je hem vol stouwd.

Jeroen

Zeker de achterkant schroef je niet even 123 omhoog of omlaag.

michel81

kijk allemaal info waar we wat mee kunnen,
maar even over me sleurhut die weegt beladen ongeveer 1200 kilo en heeft een totaal lengte van 6,10 en een opbouw van 4,50 ongeveer.
veder zit ik wel dat ik ermee naar spanje moet kunnen.
en die koni set leuk een goede oplossing maar zal deze er zijn voor mijn grand tour !!!!!! en dan nog wat zal dat dan kosten !!!!.
veren zijn 370 euro inc en kw 2 set 1465 inc en dat vindt ik al best een hoop geld.
maar wat zouden jullie doen dan veren met evnentueel blokjes er tussen als ik met caravan weg ga.

Jeroen

#4
Airride  ;)

Leg je vraag eens voor bijvoorbeeld een van de clubsponsoren.
Wellicht hebben zij een goede oplossing.

michel81

sorry jeroen denk dat dat een beetje duur wordt !!!!
maar even wat ander jeroen ik wil lid worden maar dat kan natuurlijk volgend jaar maar is er ook nog een andere weg

Jeroen

Er is maar 1 weg en dat is via het aanmeld formulier op de site.
We hebben inderdaad een ledenstop omdat er op de afsluitmeeting na niets meer georganiseerd wordt door de club.
En dan is het in onze ogen zonde geld om nu nog lid te worden.

Vanaf 1 januari kan het weer  :)

michel81

nou ik zal er dan bij zijn hoor,
maar met airride kom ik boven de 1500 euro en dat wordt me dan even teduur moet nog een hele grand tour doen

tuningboy41

Er gaat binnenkort normaal gezien een schroefsetje van FK uitkomen en deze zou onder de 1000€ komen te liggen.
Je hebt ook een H&R schroefsetje , maar hievan weet ik de prijs niet , ik dacht dat deze op 1100€ zou komen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev