Advertenties


rs voorbumper fase 2

Gestart door michel81, 9 oktober 2006, 12:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Klopt, van degene waarvan ik het weet zijn de 1.6 16v's.

michel81

hoi mensen.
weet er al iemand of er een rs achterbumper is voor de grand tour ik weet dat carzone er een heeft maar deze is erg laag en dan ben ik verplicht zijskirts te monteren.
heeft hier iemand een idee of dit bij elia of careequipment ook hnodig is en wat de hoogte is van de bumper.
mijn duits is namelijk erg slecht l-.
groeten michel.

Jeroen

Ale menneke, bij Carequipment kunde gij gewoon Hollands klappe.

michel81

oke das dan erg mooi zal ik die eens bellen dacht dat dat meschien frans zou zijn  :?.
en elia zit natuurlijk in duitsland vandaar.

megane74

De achterbumper die Carequipment leverd ziet er minder hoog uit als degene die onder mijn wagen zit.Vooral het stuk boven de uitlaten ziet er smaller uit  Dit kan ook optisch bedrog zijn.
Ben alleen bang dat je met deze bumper weer problemen krijgt met je trekhaak.

Mrtijn

Als je het zo ziet lijkt hij bijna dezelde hoogte te hebben als de orginele. misschien valt de trekhaak er dan net onder.

michel81

hoi mensen.
bedankt voor de reaktie's ik heb een mail gestuurd voor de bumpers dus hoop dat goed komt.

jochem: dat zou wel mooi zijn dan als dat kan alleen heb ik er niet echt goede hoop op de carzone bumper gaat wel goed alleen verplicht skirts.
nog even wat anders jochem die set van 4 naar 5 gaats voor je velgen zijn die ergens te koop!!!

dimitri (megane74): martijn en ik zijn er ook bang voor dat de elia minder hoog is en dat dit een probleem kan worden met de trekhaak.de carzone bumper is in de meeste gevallen denk ik het mooiste alleen zal er dan volgens mij een skirt op moeten en de onderlip. heb jij nog foto dat je auto zonder skirts stond bij martijn.

martijn:denk niet dat dat gaat hoor !!!.
maar hoe staat het met de foto's van je auto :0.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev