Advertenties


rs voorbumper fase 2

Gestart door michel81, 9 oktober 2006, 12:30:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

michel81

hallo,
ik ben op zoek naar een rs voorbumper fase 2 voor me megane grand tour.
nu is mijn vraag of iemand weet dat deze ergens voor een leuke prijs te koop zijn.
bij de renault kost deze set ongeveer 800 euro dan moet deze nog niet in kleur.
dus als iemand weet of dit in het buitenland of via een andereweg goedkoper is zou ik dat graag van jullie weten.

michel.


michel81

hoi bart,
bedankt voor je reaktie,alleen is dit het eerste type ik heb een megane van 2006 met de nieuwe voorkant dus gaat dit het niet worden.
veder nog iemand een idee.

Marc H.

Even een vraagje off-topic: heb je ook navigatie aan boord en is dat met de pictogrammen? Zo ja, zou ik graag weten hoe oud de software is die er bij zit?

groeten, Marc.

michel81

hoi marc.
nee ik heb geen navi van de renault dus daar kan ik je niet mee helpen.
gewoon tom tom nemen werkt altijd!!!!!!!

michel81


rombartus

Sorry Michel had het verkeerd gelezen.
Succes met zoeken.
Groetjes Bart.

tuningboy41

Michel wat bedoel je met die set voor 800€ , is dit voor en achterbumper of enkel voorbumper?

michel81

dit is alleen de voorbumper zonder montage en spuit kosten.

Huite

Tel daarbij de kosten van een setje koplampen... :?
Ph1 koplampen passen écht niet in een Ph2 bumper hoor!

Ciao, Huite

P33TJ3

Hey jongens ik heb een Megane 2 CC met RS voor en achterkant laten doen in Belgie bij Carequipment en dat kostte € 2500,- met spuiten en monteren en demonteren van de oude set die je weer meekrijgt. Voor de Megane 2 Grand Tour zijn ze nu ook een RS achterbumper aan het ontwerpen maar weet niet of hij al klaar voor productie is maar kijk maar es ff op www.carequipment.be want daar vindt je alles op dat gebied met prijzen erbij succes verder en als er nog vragen zijn hoor ik het wel...

Greetz Ernesto hoi...

michel81

oke das wel mooi maar dit is dan denk ik een org renault bumper of niet ernesto en id de zwarte cc van jou !!!
en jochem ik heb het er met martijn over gehad maar carzone heeft de replica bumper nog niet in productie >:( dus zou er een orgi onder moeten maar ben zaterdag weer bij martijn dus kunnen we het weer na vragen maar mooi gedaan die spiegels had het id ook gelezen op een forum maar vondt het vrij vaag.
dus das wel mooi dat jij het nu weet toch :P meschien kun je het mij voor doen bij mij auto !-!.
maar goed heb je je schroefset nog opgedraaid of niet.

Jeroen

Het antwoord van KW ken ik al, het valt in hun ogen wel mee.

Frank (MCC Sport) is met mijn auto bij KW in Duitsland geweest, daar hebben ze zelf getest.
De aandrijfassen eruit gehad, deze bekeken, andere dingen nagegaan, maar zij vonden dat het binnen de marges zat.

Ik ben toen eerst omhoog gegaan gegaan en daarna stapje voor stapje weer lager.

Ik wil zondag wel even stukje in jouw CC rijden Jochem, kijken of de trillingen overeen komen met wat ik heb.
Moet jij eens een stukje rijden in mijn auto op zijn laagste stand.

Bart Van de Sande

Van dat trillen heb ik eigenlijk nooit geen last gehad. Ik heb wel na er een jaartje mee te rijden de dempers lek gereden. Die heb ik ale geluk in garantie terug gekregen. Nu staat de mijne vooraan met 1cm schroefdraad over. Maar hij zou toch nog lager mogen.

michel81

he,
weet ook niet of dit alleen bij de 1,6 is zouden we moeten vragen of dimitri het ook heeft.
die heeft een 2,0.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev