Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 51

Gestart door Willem, 22 december 2014, 21:09:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark


Renault Sport

Jammer Dirk, maar ik zou het ook doen na al dat malheur. Het moet immers wel een beetje leuk blijven. Succes met het demonteren.

Dirk Kuipers

Thanks!

Ja, de hobby is nog wel heel erg leuk hoor, maar ik wil iets minder extreem en iets dat ook kan rijden.

Ik heb wel al iets op het oog, maar wil eerst dit hoofdstuk afsluiten.

Willem

Jammer dirk en inderdaad succes met het demonteren. Je ben in ieder geval een hele ervaring rijker!

Yorick

Jammer Dirk. Dappere beslissing.

Is het niet een idee om er een goedlopend blok in te hangen en de auto in zijn geheel te verkopen? Of moet er dan heeel veel gebeuren? Zo maak je je dikke auto nog wel rijdbaar voor een andere liefhebber.

Dirk Kuipers

Dat is mij teveel werk. Kabelboom zal weer aangepast moeten worden, alle steuntjes kloppen niet meer, etc etc.
Wat zal een getunede auto nog opleveren, dat is ook geen vetpot. Dan moet ik ook nog een blok kopen. Ik moet er een standaard ecu inhangen, die ook op de sloten moet werken (startonderbreker). etc etc. Nee, dat is het mij niet waard.

Ik denk dat ik alles gewoon los te koop ga aanbieden.
kw schroefsetje, bumpers, lampen, leder bekleding, etc. Maar ook motorisch denk ik niet dat ik het gehele blok aan iemand kan slijten. Dus dan zal ik ook daar alles los moeten aanbieden. bewerkte kop, supercharger, oliekoeling, intercooler, injectoren, speciale nokkenassen, elektronische waterpomp, DTA, etc etc.

Rob Bosman

Dirk, ik zou alles in de eerste instantie hier proberen te verkopen, je hebt hier een schitterend platform.

Neem de tijd ervoor zolang de auto geen geld en plaats vreet.

Wat wil je voor de zijskirts hebben en je V achterbumper?

Yorick

Helder, Dirk. Dat maakt het voor mij een stuk duidelijker en logischer dat je dat dus niet doet.
Wellicht kun je hem nog als geheel verkopen (of in ieder geval proberen). Misschien er een echte liefhebber die je bak graaag wilt hebben.

@Rob, ik vind het vrij ongepast om nu al te gaan vragen hoe of wat. Dirk heeft amper besloten wat hij definitief gaat doen met zijn auto...

Rob Bosman

#218
Vindt ik niet hoor Yorick, vragen staat vrij toch en Dirk heeft toch een besluit genomen.

Yorick

Daarom heeft hij ook al een topic aangemaakt en het kenbaar gemaakt in het juiste topic.

Jaja..  :neen: #Meningsverschil

Christian de Vriend

Jammer Dirk,maar ergens wel te begrijpen.

Nog steeds apart dat die (weer) (te) warm is gelopen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark


Benjamin Renon

Jammer te lezen, Dirk dat je er mee stopt. Natuurlijk begrijp ik de situatie wel. Succes met je volgende project.

Ik denk dat de onderdelen los verkopen per saldo meer opbrengt. Alleen kan het soms wat langer duren voordat je sommige onderdelen kwijt bent.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tedo

#223
Zonde Dirk, maar een logisch besluit. Misschien was "the chase better than the catch".

Leuke onderdelen Benjamin. Nooit geweten dat dealerplaten ook een bestelnummer hadden.

@Kris: jullie Belgen boffen toch maar!  _o_

Willem

@Jarno: Blijft mooi om te zien hoe goed de lak op je cabrio is.  Y

@Benjamin: Nette platen!

@Kris: Welkom. Echt dik zo'n R26R  :9~ (dreaming)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev