Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 30

Gestart door Stefan, 18 februari 2010, 08:34:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JanJ

Citaat van: Rogier op 15 maart 2010, 12:36:40
leuke velgen onder de coupé's jan ;) dat soort heb ik ook gezocht kon ze niet echt vinden

Rogier,

Voor zover ik weet zijn ze nog steeds verkrijgbaar...............

http://www.velgenland.nl/index.php?page=productoverzicht&played=1&naam=BSA&cat_id=150

Rogier

ziet er zeer netjes uit joey ;) heb je het zelf gespoten ?

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rogier

ik heb misschien binnenkort ook wel een dashboard (bovenste gedeelte) voor je :D

Joey Voormolen

Wat zijn de plannen? of is het de bedoeling dat ik het spuit haha  :D
Lowered M3C GT

Rogier

hahha ik wil misschien me dashboard in de kleur van de auto hebben :q en ik denk niet dat ik je dat aan kan doen om die te spuiten hahaha

Joey Voormolen

Nee doe maar niet dit dashboard heeft al een jaar in de schuur gelegen me ouders zijn blij dat ik er eindelijk aan begonnen ben. Even kijken of ik hem van het weekend er in kan plaatsen. Hopen dat het mooi staat met de rest.
Lowered M3C GT

Rogier

haha ik ga het dan eerst schuren dan in de spuitplamuur zetten en daarna in kleur spuiten maar eerst een hoop andere dingen doen :q

heb jij nog verdere plannen joey ?

Robin

Haha zulke ouders heb ik ook :P Ik heb al een half jaar een topsport voorbumper in de veranda liggen :P Nu, met dit mooie weer, moettie toch echt verhuizen ;(
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

ik heb hem eerst goed ontvet en heel licht geschuurd, ook spuit plamuur lak en blankelak , misschien nog paar kleine delen spuiten om het zwarte toch nog terug te laten komen.
Maar het moet geen poppenkast gaan worden.
Lowered M3C GT

Marius.

Zoiets wil ik ook nog gaan doen.
Ik wil zowiezo het hele interieur aanpakken door alle stoelen e.d. opnieuw te bekleden bij dat betaalbare bedrijf dat ik gevonden heb. Daarnaast wil ik ook al het plastig aanwezig zwart spuiten. Dus ben nog wel ff bezig :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Joey Voormolen

@ koen ziet er goed uit. Ben zelf geen fan van een raamband maar het zit er wel netjes op.
Lowered M3C GT

matthew

Koen ziet er leuk uit zo.

Joey ben wel benieuwd hoe dat staat.

Jan en Jolanda eindelijk een project pagina,en we wachten op het vervolg.


Dirk Kuipers

Netjes Joey!
Het is een kleine klus, maar een grote verbetering..
Vond het bij mijn eigen meg ook veel mooier toen het wat zwarter werd allemaal.
(y)

Joey Voormolen

#74
Ja, heb nog een paar onderdelen al in het zwart staan. Maar ga niet teveel doen.
Jij heb alles zwart toch??? was ook eerst mijn idee, maar hou het hier wel bij.



@ dirk zo te zien ook aan de spuit geraakt haha, ziet er goed uit ;)
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev