Advertenties


hobby's van corné

Gestart door monteurtje, 23 december 2012, 12:13:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monteurtje

bij deze een paar foto's van mijn hobby's ik heb er een paar dus ook een paar foto's dus :P.

naast de megane heb ik mijn tweede hobby project een rover 100 lower rider oldsgool wagentje waar al om foto's werd gevraagt.





daarnaast heb ik natuurlijk ook nog mijn motor haha een beetje verkeerd aangezien renault met red bull samen werkt haha.



en daarnaast heb ik dan nog de hobby rc rijdendus daar heb ik dan ook wel een fototje van :P.





nou dit zijn ongeveer zon beetje mijn hobby's maar in het algemeen hobby ik aan de big boys oftewel gewoon de auto's zoals de naam al zegt monteurtje :P
als ge ut ni wit gebruikte kit ga da ni dur gebruikte pur als da nie hoef gebruikte un schroef

2 daily cars update: renault megane coupe phase 1 (1.6 8v project X), Renault megane coupe phase 1 (2.0 16v 150pk)

Edwin Postma

Die rover :D
Verbreed staal of van die mini cooper velgen zullen vreed staan 8)7
Truckertje

monteurtje

uhh ja zou wel dik staan maar het nadeel van alu er ondergooien is astig is niet de zelfde maat als een cooper steekmaat is 4x94.5 en dat is alleen gebruikt onder de mini metro rover 100 en de lotus elise is dus bijna niet aan te komen maar een uitdaging zeker haha.

en vebreed dat past nu net niet haha aangezien nu al alles aanloopt als ik te ver instuur :$ hahahaha
als ge ut ni wit gebruikte kit ga da ni dur gebruikte pur als da nie hoef gebruikte un schroef

2 daily cars update: renault megane coupe phase 1 (1.6 8v project X), Renault megane coupe phase 1 (2.0 16v 150pk)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev