Advertenties


Kevin's Coupe

Gestart door KevinL, 17 april 2007, 20:56:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KevinL

December 2006 was het weer zover na in april 2006 mijn andere megane coupe ingeruild te hebben voor een hyundai coupe welke ik door de tegenvallende prestaties en de aankomende reparatiekosten en het missen van het comfort van de renault weer weg moest doen kon in weer een coupe'tje ophalen :D.
Het is een 1.6 16v dynamique automaat uit 2001 met toen net 50.000 km op de teller ik kocht hem zoals hieronder helemaal standaard met al enige optische extra's de standaard lichtmetalen velgen en een lage spoiler.



Begon in januari met de lexus achterlichten

Daarna ook meteen witte zijknippers gehaald.

Vervolgens was het in februari zover dat ik eindelijk die lelijke 15 inch velgen kon verwisselen voor deze 17 inch zillion velgen waarvoor ik na veel zoeken eindelijk nog een nieuwe set in rotterdam vond voor een leuke prijs met nieuwe banden.
Moet 2 weken later helaas terug naar de importeur in hilvarenbeek (reisje van 500 km voor mij) omdat 1 velg aanzienlijk donkerder van kleur was maar het is prima opgelost en ik kreeg een nieuwe velg.


Zwarte ventieldopjes vervangen voor deze zuigertjes

vervolgens via de mp een evo en hoge dakspoiler voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken welke ik uiteraard nog moest laten spuiten dat maakte de auto al een stuk meer naar mn zin.

Ook 2 setjes silverbulbs gekocht zodat ik helemaal van de oranjeknippers af was.
Ook maar een uitlaatsierstuk gekocht voor zolang er nog geen sportdemper(s) onderhangt.

Vervolgens die vishengel vervangen door een wat korter exemplaar.

Via het forum instaplijsten bij peter op de kop kunnen tikken

Ook een poging gedaan om mn ramen te blinderen dit is niet goed gelukt maar goed ook want de zilveren folie was niet naar t zin. Hij wordt met een maand of 2 gewoon geblindeerd door een bedrijf met zwarte folie vind ik persoonlijk toch wat beter staan.

Vervolgens nog wat dingen besteld en gemonteerd zoals alluminium wisserbladen, chrome ruitensproeiers en een sticker met mn nickname die ik vaak met games gebruik.

Ook 2 url stickers laten maken in een ander lettertype

Vervolgens sportpedalen gemonteerd

chrome pookring die ik voor een leuk prijsje op de kop kon tikken

Wat chrome strips bij het dashbord

En ook een cupralip gemonteerd welke nog gespoten gaat worden en waar gaas achter komt zodra ik skirts en een achterbumper besteld heb.


Afgelopen weekend nog wat neon aan de binnenkant gemonteerd.



KevinL

Afgelopen week ook mn achterbumper binnengehad dus gisteren even met mn pa kijken of het een beetje paste :) moet alleen nog met een beetje polyester etc aan de gang om wat bevestigingspunten te maken.


aangezien het mooi weer was en mn maat afgelopen woensdag zn cabrio heeft opgehaald bij iemand van het forum hier maar wat plaatjes gemaakt.






KevinL

Vorige week een armsteun besteld kreeg deze donderdag binnen dus meteen vandaag maar even geplaatst !-! staat goed en zit ook stevig.


zoals je kunt zien kan ik ook nog normaal bij de knopjes van mn achterramen Y

KevinL

Aangezien het vrijdag best knap weer was maar eens de tijd genomen om mn remklauwen en trommels aan te pakken en te voorszien van een kleurtje moet wel zeggen dat is een hele verbetering.







KevinL

#4
Nou een kleine update druk bezig met de skirts 1 kant pas goed de andere is echt een drama al flink in de weer geweest met een verfbrander en dremel en zit nu al bijna zoals ik hem wil hebben.
zijn wel slechte foto's allemaal met mn mobiel gemaakt.

met privemonteur lol

Vandaag ook met die pokkeweer naar joure toegereden kwam ik ook nog een forum lid tegen ff gezellig mee staan kletsen gezien ik toch een tijd moest wachten.
Ramen zijn nu 15% geblindeerd lekker donker dus.


KevinL

Paar betere plaatjes van de nieuwe verandering Y



KevinL

Luchtfilter gemonteerd vanavond die ik vorige week via het forum overgenomen heb. Moet zeggen dat is echt een hele verbetering kwa geluid. Gisteren ook een links/recht demper besteld dus wordt alleen maar beter !-!
voor

na


en nog een foto'tjes dat ik vorige week geschoten heb wat wel aardig geworden is.

KevinL

Weer een beetje aan klussen en wassen geweest vandaag op de sloop een paar ventilatieroosters gevonden en die zilver gespoten om te kijken of het een beetje naar mn smaak werd en dat is het wel geworden.


ook stoboscoopjes gemonteerd achter mn grill niet echt een goed filmpje gezien het gemaakt is met mn telefoon maar je krijgt een idee.
http://www.youtube.com/watch?v=ORCqlZe4Tlc
Ook nog een coupe logo op de grill gemonteerd.



KevinL

#8
Nou mijn megane is ook weer wat veranderd kon donderdag mn spullen weer bij de spuiter ophalen zag er goed uit had het volgende gebracht.
achterbumper
achterruitenwisser
cupra onderlip
spiegels
sideskirts
Alles gisteren weer gemonteerd op de sideskirts na die moet ik doen als ik wat meer tijd heb hopelijk over een week of 2.
Tevens de cupra lip voorzien van wat gaas


Spiegels zijn nu helemaal gespoten die kunstof rand rondom en andere kunstof gedeelte stoorde me behoorlijk.

Aangezein ik toch bezig was de achterruitenwisser ook mee laten nemen door de spuiter

en de achterbumper gaas komt er ook nog in maar pas als mn links/rechts demper eronder zit als hij nou eindelijk eens binnen gaat komen bij RB l-



KevinL

Nou het heeft een hele hoop tijd, zweet en fustratie gekost maar de sideskirts zitten erop komend weekend nog een klein beetje verder afwerken en ik ben er dan zelf erg tevreden over had niet verwacht dat het nog goed zou komen allemaal maar het is toch gelukt met een hoop hulp van mn ouwe heer !-!





KevinL

Gister weer een ritje achter de rug gehad en een dag vol tegenslagen maar achteraf was het het wel waard. foto's spreken voor zich Y



KevinL

Weer wat gedaan dit weekend.
Mooi ff de ruitenwissers voor in kleur gespoten was zulk mooi weer dat dat mooi kon.
Kreeg ze er alleen met geen mogelijkheid af dus de auto maar even afgeplakt :q



En ook het gaas in de achterbumper geplaatst.

KevinL

Ook weer een paar kleine dingetjes gedaan deurgrepen en speakerkapjes zilver gespoten en de 2 plastic afdekkapjes die in de voorbumper zitten in kleur gespoten zodat ik daar niet meer van die doffe zwarte kapjes heb.




Tevens een poging gedaan om de bovenkant van mn dashbord glad en en in kleur te krijgen met wat zilver accenten was opzich redelijk gelukt alleen begon de plamuur na een paar dag in mn auto te zitten te scheurtjes te vertonen dus mn orignele zit er nu weer in.
Mocht iemand tips hebben hoe ik het een volgende keer aan kan pakken hoor ik dat graag.



KevinL

Weer een kleine update eindelijk spoorverbreders besteld had ze 2 dagen later al binnen dat ging lekker snel dus een setje 16 mm verbreders voor achter zaterdag meteen maar even gemonteerd staat al een stuk beter zo.

voor



na


KevinL

Vandaag de tellerringen en booskijkers gemonteerd 8)





EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev