Advertenties


Coupe Ph 2 'Black Pearl'

Gestart door Yayo, 17 januari 2007, 22:03:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yayo

Ben van het weekend weer bezig geweest met me booskijkers





Het ging goed tot de allerlaatste blanke lak laag toen er een heeeeeel klein briesje de garage in kwam en stof deed opwaaien waardoor er wat stof in de lak zit l-. Dus kan ik weer opnieuw proberen  >:(

Het houd je van de straat zal ik maar zeggen  :q
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

#16
Vandaag maar eens een andere compo set er in geplaatst. Een van Pioneer.

Deze compo set had ik over genomen van Timo Z in februari en al die tijd maar in kast gelegen en zitten wachten tot ze eindelijk weer herrie mochten maken. En dan doen ze ook Y . Verschil tussen standaard Renault en Pioneer is er zeker  !-!.

Snel nog een foto genomen van de inbouw.


En heb me auto extreeeeeeem verlaagd  o-) :q  :D

Afstand straat - Cupralip 0.00 cm  :D



Zonder dollen op sommige parkeerplaatsen bij mij in de straat kan ik niet parkeren zonder dat de cupralip de grond raakt. Maar toch ben ik nog steeds van plan om de auto van de 4x4 stand af te halen. Wordt vervolgd ;)
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Vandaag nog een klein detail toe gevoegd aan het interieur. Het geeft net een iets luxere uitstraling.




Verder heb ik ook met mijn buurman gepraat over eventueel verlagen. Hij werkt bij de ANWB en heeft zelf een grote garage waar we eventueel kunnen werken aan de verlaging. Maar dat zal pas in september worden na mijn vakantie.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Na heel lang te hebben getwijfeld gaat het dan echt gebeuren.  Y
Moet alleen tot volgende week zaterdag op wachten. Dus jullie ook  :q

Binnenkort ook nog een afspraak maken met me buurman voor de verlaging  Y
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Gister was het dan zover. Me auto laten chippen. Wat een verschil!!!!!  _o_
Trekt als een beest vergeleken met eerst. In elke versnelling heeft hij nog power. In z'n 5 met 130 km/h door trekken naar 150 geen probleem  !-!
Ben echt super blij dat ik de stap heb genomen.

Heb ook  8000K xenon laten monteren, ook dat is een wereld van verschil. Lijkt wel of ik een nieuwe auto heb :q

Foto's volgen
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Dan hier nog wat foto's van afgelopen zaterdag toen de auto werd gechipt en met de nieuwe 8000K xenon lichten.





In het donker heb ik nog geen foto's die komen in de loop van de week.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Heb al een tijdje geleden met me buurman gesproken om de auto samen met hem te verlagen. Alleen is hij helaas tot half november op vakantie in Verwegistan. l-

Das dus minder leuk aangezien ik zo snel mogelijk van die 4X4 stand af wil en voordat ik de winter banden/velgen eronder plaats wil ik me auto verlaagd hebben.

Heb verder gister nog wat kabels getrokken en aangesloten op me radio zodat ik nu ook direct van me Ipod 30GB muziek kan luisteren.  !-!
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Had eigenlijk gehoopt rond deze tijd een paar cm lager teliggen maar het is er helaas nog niet van gekomen. Mijn buurman heeft aan zijn leuke trip in Verwegistan de Tyfus opgelopen :?  :neen: waardoor hij monenteel in het ziekenhuis ligt  l-. Ga denk maar beginnen om me auto winterklaar te maken, en maar hopen dat begin van de lente me buurman weer beter is en alsnog me auto kan laten zakken
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Tijdje niks meer te melden gehad maar heb weer nieuwe stappen ondernomen om eindelijk eens die booskijkers af te krijgen  :D
Na zelf een aantal keer geprobeerd te hebben ze zelf te spuiten heb ik het opgegeven  l- Telkens ging er weer iets anders mis.....
Dus heb ik ze maar aan een vriend mee gegeven en die mag het voor mij oplossen  :q

Verder wil ik ook een keer bij droog weer me wisser armen een nieuwe laag autolak geven. Stoor me er steeds meer aan dat de lak afblaakerd  :? Nu nog ff wachten op mooi en droog weer en vrijetijd.... ;)

Het verlagen staat momenteel op een laag pitje..... Me buurman heeft weinig tijd de laatste tijd om het te doen, dus moet maar geduld hebben van hem  :q

Wordt vervolgd.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Begin van de week flatwipers besteld bij RB Cartuning. Vandaag gemonteerd.  !-!


Me booskijikers zijn ook bijna klaar. Ga morgen ff kijken of het resultaat goed is en dan in de loop van volgende week komen die er ook op. Foto's zullen volgend Y
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Van de week iets nieuws gemonteerd. Niet iets heel groots maar moet zeggen dat het resultaat beter is dan dat ik had verwacht. Zijn nog vrij velle led lichten.

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Een hele tijd niks aan me auto veranderd... Heb op 2 januari door een hele stomme fout  l- me 4 velgen beschadigd >:(
Uiteindelijk konden 2 velgen gered worden en twee ervan waren helaas overleden  :?

Heb er toen twee opnieuw besteld. Dacht dat ik ze snel weer binnen zou krijgen maar keer op keer kreeg ik te horen dat ze nog steeds niet binnen waren. Na 8 maanden heb ik de knoop door gehakt om 4 hele nieuwe te bestellen omdat ik toch graag velgen wilde hebben.

Uiteindelijk na ruim 10 maanden wachten had ik eindelijk weer dikke sloffen onder me wagen  :)

Zal binnenkort een foto plaatsen  Y
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Zoals beloofd twee foto's die ik snel heb genomen met me tel.





Net ff wat anders en mooier dan de oude :D
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Twee weken terug maar even de tijd genomen om de auto weer eens een goeie poetsbeurt te geven en wat foto's te schieten. Hier wat foto's van het resultaat.
1.

2.

3.

4.

5.

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev