Advertenties


Coupe Ph 2 'Black Pearl'

Gestart door Yayo, 17 januari 2007, 22:03:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yayo

Na al die mooie en leuke projecten te hebben gelezen, mag ik nu ook eindelijk mijn project pagina starten Y

Rij al bijna 5 maandjes in mijn 1.9 DCI en het bevalt me uitstekend !-!.
Heb wel wat probleempjes gehad zoals:
- 2X Multisnaar vervangen
- Meerdere malen rolletjes die door de multisnaar kapot zijn gegaan
- Rechterdeur vervangen door iemand die zo aardig is geweest, om zonder een briefje achter te laten, mijn deur in te rijden. Als vervolg hele rechter kant opnieuw laten spuiten.
- Plus tot 2 maal toe mijn rechtervoorraam vast gelopen en geen beweging meer in te krijgen(staat vandaag weer bij het schadebedrijf om het te laten fixen).
Verder hele kleine dingetjes..... ;(

Heb wel in de tussentijd kleine dingen aangepast.

Om te beginnen heb ik witte zijknippers
(voorlopig geen foto)

Nieuwe Cupralip voor :)






Eindresultaat voor bepaalde periode... _o_




Lexus black achterlichten




In het donker


Nieuwe blauwe stadslichten in het donker >:D


Met mistlampen


2 weken later kreeg ik een nieuw idee
Mijn Curalip een upgrade gegeven :9~


_o_


Voorlopig is het alles wat ik heb aan foto's en aanpassingen. Heb wel vandaag me nieuwe skirts, booskijkers en DTM stuk gehad waardoor ik dit weekend (als het weer mee zit) weer aan de slag kan. 8)

Verder zal ik ook iets met me achterbumper doen maar dat zien jullie binnenkort.

Verder op de planning:
- Skirts op maat maken en naar de spuiter samen met booskijkers
- Nieuwe head-unit
- 7" tft scherm
- Inbouw playstation
- Open luchtfilter
- Achter verlagen
- Ramen blinderen
- 17" velgen
- Spoorverbreders
- Trommel achter en remklauwen voor een kleurtje geven


Tot snel,

Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Ik had er nog hoop in dat me auto vandaag terug zou zijn van het schade bedrijf maar ze wachten nog op 1 klein onderdeel dat mijn raam vasthoud l- . Dat wil zeggen dat me hele weekend planning naar de maan is >:(
Dus hoop zo snel mogelijk weer aan de slag te kunnen want alles ligt zo te liggen in me kamer en me auto schreeuwd om nieuwe aanpassingen :q

Tot snel,
Guillaume
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Elk weekend probeer ik weer verder te gaan met de achterkant van mijn auto en telkens als ik denk dat het goed gaat komen, komt er weer iets tussen  >:(.... Maar nu weet ik bijna zeker dat ik volgend weekend dan ook echt ga beginnen  :).

Vandaag heb ik wel wat nieuws gemonteerd. Bij de tuningshop bij mij in de buurt een 16V antenne aangeschaft, ben ik eindelijk van die lompe joekel van een vishengel/antenne af. !-!

Fototje erbij...


Verder heb ik de rest van mijn auto weer verwend met een lekkere wasbeurt... Als de zon schijnt  8) begint het bij altijd te kriebelen om m'n auto te poetsen. Heb daarna ook maar wat foto's gemaakt... :q









Beloof jullie aankomend weekend veel foto's te maken met het vervolg van mijn project........ de achterkant  :9~
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Vandaag werd ik wakker en hoorde het regenen dus had er weer weinig hoop in om de DTM sierstuk er onder te plaatsen. Na lang naar buiten kijken hield het op met regenen en ben gelijk aan de gang gegaan!

Begonnen met het sierstuk passend te maken.  :? Dit bleek  nog knap lastig te zijn omdat de uitlaat pijp dezelfde diameter had als het sierstuk. Met wat kleine aanpassingen met een slijptol  8) kregen we hem om de uitlaat. De bumper ook een stuk moeten aanpassen.

Met hulp van me broertje eerst het sierstuk erop.



Toen ging de bumper eraf voor de onderlip. Ook nog een close-up van de sierstuk.





Daarna kreeg ook de onderlip zijn plekje. Moet wel zeggen dat ik het heb afgekeken bij Peter Achterop  (dankje Peter !-! idee)

Nog de laatste bouten weer vast zetten


Close-up  8)7


Niet helemaal scherp


En dan vanaf de achterkant  :9~


Ben zeer tevreden met het resultaat. Heb er lang op moeten wachten maar het is toch gelukt. Nu moet ik nog mijn booskijkers laten spuiten en mijn skirts op maat maken en ook laten spuiten.

Weet niet wanneer dit zal gaan gebeuren maar zal niet lang op me laten wachten met weer wat nieuws :q
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Afgelopen weekend ben ik Engeland geweest en heb daar iets heel moois gezien voor m'n auto. Deze zijn ook van een Engelsen top fabrikant _o_ De bestelling is gedaan en als alles lukt kan ik m'n bestelling zaterdag ophalen  Y . Houd het nog ff spannend. Als alles goed verloopt zal er dit weekend al foto's verschijnen met het nieuwe aanwinst :9~.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Door problemen bij de leverancier in Engeland moet ik mijn geheimpje een weekje langer bewaren :q Hoop dat het volgende week er echt is want kan niet wachten. Ben ook bezig met het zoeken naar een geschikte head-unit. Denk dat ik voor een head-unit ga met DVD altijd handig  _o_.... Van de zomer moet er een scherm komen en de playstation achterin Y.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Heb van de week iets kleins veranderd aan me auto, heb een derde remlicht cover gekocht met "coupe" :q. Het effect is wel grappig. Hoop dat oom agent dat ook zo vind :D. Zal nog een fototje maken van het effect.

Hoop nu ook echt dat ik aan het einde van de week mijn nieuwste aanwinst  :9~ kan laten zien waar ik al meer dan een maand op wachte   :x 8)7. Ben naar een andere zaak gegaan om het daar maar te bestellen omdat het bij de ander te lang duurde en een beetj aan het lijntje werd gehouden :neen:.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Dan nu eindelijk mag ik jullie mijn nieuwe trots presenteren! Heb er lang op moeten wachten om eindelijk velgen te krijgen. Had eerst Lionhearts besteld in Engeland maar door complicaties met de Lionheart fabriek heb ik voor deze velgen gekozen..... en eerlijk gezegd zijn deze nog meer naar wens  ;)

Et voilá....




En van rechts  :q





Denk dat de side skirts ook maar binnenkort aangepast moeten worden zodat het geheel af gemaakt kan worden. Ben zeer tevreden over de velgen. !-! Hoop jullie ook.

Tot snel
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

#8
Had nog wat leuke foto's geschoten van het weekend bij ons vakantie huis in Frankrijk.

Kon het niet laten om het met jullie te delen hoe mooi eigenlijk een Renault Megane Coupe kan zijn  :9~  :D

Leuk klein riviertje dat door het dorp stroomt








Weerspiegeling van het brandende zonnetje  8)



Ook vervallen schuurtjes kunnen mooi van pas komen




En de smalle wegen die daar zijn te vinden leveren ook wel een leuk effect op




Mijn excusses voor de niet schone auto maar was een impulsieve actie om wat fotos te schieten.

Binnenkort ga ik echt beginnen met de side skirts  Y
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Kan eindelijk melden dat ik ben begonnen aan me sideskirts  Y Dat leek makkelijker dan het eigenlijk is maar heb er vertrouwen dat het goed komt..... Begin steeds meer handigheid te krijgen in het werken met een slijptol  :D

Ook ben ik van plan om zaterdag nog wat kleine aanpassingen te doen. Foto's zullen in de loop van de week gemaakt worden en worden ook hier zo snel mogelijk geplaatst.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

#10
Afgelopen weekend nog wat gesleuteld aan de auto... Moesten een aantal dingen worden aangepast voor de APK keuring. Hopen dat het voldoende is om ongeschonden door de keuring te komen.

Zaterdag ochtend bij Brezan (een clubsponsor) remklauwen verf gehaald met korting, das mooi meegenomen.

Met hulp van me broertje ben ik aan de slag gegaan.

Eerst de wielen eraf:


Hulp is ook net wakker  :D:


Daarna lekker schuren en ontvetten:




Afplakken:





En  spuiten:
Klauwen voor


Trommels achter








En de wielen er weer op en het resultaat is 1000X  !-!






Ben al bezig geweest met het aanpassen van de side skirts in de hoop dat ze 2 juni klaar kunnen zijn bij Drogeham maar heb daar nu me twijfels over ;(.

Foto's volgen.

==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Van het weekend autolak gekocht voor het spuiten van m'n booskijkers. Zou eerst door een spuiter gedaan worden samen met me side skirts maar aangezien de side skirts nog lang niet klaar zijn spuit ik de booskijkers zelf wel. Hopen dat ik het gewenste resultaat behaal.

Daarnaast heb ik nu ook de "Coupé" showplaten binnen. Foto's volgen als ik aan de gang ga met de booskijkers.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Vandaag krijg ik mijn nieuwe radio/DVD binnen  Y


Daarnaast heb ik ook nog een zonnenklep besteld met 8" tft monitor. Hoop deze ook zo spoedig mogelijk binnen te krijgen zodat ik het eventueel nog voor Drogeham in de auto heb zitten. Playstation zou dan ook in de auto moeten zitten als alles goed verloopt.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

#13
Op Drogeham nog wat leuk plaatjes geschoten. Zie hier de showplaten, vind het toch wel netjes staan




Verder heb ik bericht gehad dat mijn TFT monitor maandag wordt verstuurd. De playstation heb ik van de week al zijn plekje gegeven. Ook de radio/DVD speler doet het naar alle tevredenheid. Fotos volgen later deze week.
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Yayo

Zoals eerder vermeld had ik een JVC KD-DV7301 Radio/DVD gekocht. Inmiddels ook aangesloten in de auto. Vind het echt een vooruitgang en de vele opties zijn geweldig  !-!.


Maar zonder scherm heb je er weinig aan dus deze ook maar besteld. Helaas een week te laat maar ben blij dat ie er is  l-. Helaas niet zonder aanpassingen kunnen monteren maar daar begin ik wel aan te wennen  :D. 8" monitor en toch wel een mooi beeld zeg ik zelf.


En voor de fun maar ook de playstation een plekje gegeven. Moet alleen nog een manier verzinnen om deze wat steviger te zetten zodat ie in scherpe bochten ook niet omvalt l-



En een wat overzichtelijke foto


Nu weer verder gaan met de booskijkers opnieuw proberen en de skirts aanpassen..... Ben wel bang dat er mischien een andere hobby bij komt. Maar dat vertel ik nog wel eens.

Ik ga nu weer verder kijken met filmpje in de auto :D
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev