Advertenties


lúk's megane coupe 1.6 16v

Gestart door lúk, 16 mei 2006, 22:00:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lúk

nou zal nog 1x zeggen wie ik ben lúk dijkstra 20 jaartje jong !-!
en dit is mijn groote trots  :) dit is mijn eerste auto  8)
1 renault meganecoupe phase 2 1.6 16v sportway uit 2002
zo stond die der bij toen ik hem kocht




zo stond die er duz bij toen ik hem kocht in nijkerk  :)
maarja hijz leuk maar kan altijd leuker en sportiefer a ik ben ook 1 tuningfreak duz ja je begint ergens ik ben begonnen met 1 evo kofferbakspoiler en 1 sportuitlaat  !-! waar erg mooi geluid in zit zekez als ik de db killer er uithaal  :D maar dat vind oomagent niet zo leuk  >:( duz doen we dat niet te vaak  :D en zo staat die er nu bij  !-!



en de laatse met de trotse eigenaar  Y

zo rij ik momenteel rond maar aangezien ik ales betaal van vakke vullen duurt het lang voor ik onderdeelen kan koopen  ;( ben nu bezig met spaaren voor audio duz zodra het er is zien julie het wel weer  !-!

lúk

nouw het is heel lang stil geweest rond mijn coupe.maar nu tog weer eens een update
en nu is er tog in korte tijd weer veel aangedaan.neon mooie geluids instalatie die 134.9 db perst.
en setje bsa lance (blackchroom) velgen met dunlop s9000 banden 215/40/17.










laatse foto staat cabrio van christiaan op.hij zal ook lid worden  !-!

lúk

#2
nouw na lange tijd weer eens een update kofferklep is gespoten en de beide spoilers





nouw nu zal de coupe nog verlaagt worden.en daar blijft het bij want hij gaat met een goed jaar de deur al weer uit wil wat snellers

lúk

ik heb ongeluk gehad duz einde megane project --

ik koop zeer waarschijnlerk goedkope honda terug.om dagelijks mee te rijden
om in 2009 ergens hopelijk mooie 206 rc te kune kopen !-! duz geen megane meer voor mij ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev