Advertenties


Mégane cabrio Kenny

Gestart door Kenny Mattheus, 22 juni 2005, 18:45:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kenny Mattheus

Vandaag de eerste stapjes van het interieur gezet.
Hier heb ik ook een paar spypicjes van genomen, maar deze zet ik pas woensdag online  :P
Het dash begint ondertussen al goed vorm te krijgen en ik hoop dan ook dat ik de achterpanelen, deurpanelen en dash vrijdag nog in de spuitplamuur heb staan...

Voor diegenen die nog niet wisten wat ik van plan ben, hier even kort samen gevat:
- dash, deurpanelen, achterpanelen (allemaal aangepast)
- polyester vloer, en ook tussen de zetels iets in poly gecreëerd
- a stijlen ook glad geschuurd
dit alles dan in de kleur van de auto

Voor 2009 ga ik dan de zetels laten overtrekken, aangezien ook de nodige dingen aan de clio dit jaar nog moeten gedaan worden  ;)

Meer info volgt...
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Hieronder enkele fotootjes hoe dat het er ongeveer moet uitzien.
Nu alleen nog veel schuurwerk, daarna in spuitplamuur zetten en dan in grondlak, waarna het naar de spuiter kan











Later meer nieuws.
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Ondertussen staat alles netjes in de grondlak...
Nu is het stressen geblazen, aangezien ik volgende week de laatste week verlof heb voor we naar Engeland gaan en het gehele interieur nog moet gespoten worden en volgende week geplaatst worden.
Wordt alvast spannend, als het optijd klaar geraakt, komen er na de meeting van 6 april foto's online  ;)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Dash zit er inmiddels helemaal in, achterkant van de cabrio is helemaal eruit gehaald zodat ook hier alles kan gespoten worden.
Vervolgens gisteren men laatste deurpaneel in de poly gezet en dit gaat vandaag ook gelijk naar de spuiter.
Het gaat nog vrij krap worden om speed volledig opgebouwd te halen, wetende dat ik volgende week nog naar de technische keuring moet en hiervoor dus ook nog eens een heel deel mag ombouwen  l-
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Het einde van de werken aan de cabrio beginnen stillaan in zicht te komen.
De pc zit er in, muziek zit er terug in, metertjes zijn aangesloten, dash is klaar.
Nu nog wachten op de spuiter tot dat ik mijn deurpanelen en achterpanelen terug heb, dan kunnen we verder.
Op het moment zit ik ff in mijn cabriootje te internetten, vandaar deze reactie  :) :D !-!
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

#21


Kon het toch niet laten  :D :q
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Ben vandaag nog eens naar de clio gaan zien, heb wel geen foto's genomen.
En... hij is bijna terug klaar.
Vandaag en maandag wordt er nog volop gemonteerd, dan moet ik men nieuwe bandjes nog op men velgjes laten leggen en dan is het nog wachten op enkele stukken die uit Engeland moeten komen.
Ook heb ik nu dat alle vensters eruit waren ze allemaal maar in 1 keer laten voorzien van tint-folie, dit was nu het makkelijkst en kon zo het properst afgewerkt worden.
Wanneer hij klaar is, zal ik hier zeker en vast een fotootje posten ;-)
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

Fotootje van de achterkant, momenteel is hij zo ver mogelijk afgewerkt, buiten de velgen, daar wacht ik mee tot hij buiten komt.
De rechterzijdrempel, deur, achterspoiler en voorbumper is nog even wachten, alsook de nieuwe luchthappertjes van het zwarte goud :d

GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Kenny Mattheus

GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev