Advertenties


ddt4all megane 4

Gestart door Hans 1982, 26 februari 2019, 18:44:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hans 1982

Net wat in
gedaan wat verteld wordt en het werkt perfect. Ik heb nu ook werken bochtenverlichting. Mochten er mensen zijn in de regio Zwolle die het ook willen. Ik wil het best in schakelen.

Groeten

Hans


Abdelitto

#2
Volgens mij krijg ik tal van videos te zien maar niet van de bochtverlichting.

Nee wacht toch gevonden. Wel gaaf

cortrans

#3
Inderdaad.......... Nu nog iemand zien te vinden (in de regio Beverwijk) die dit voor mij wil instellen (tegen vergoeding uiteraard o-))
Ik kom met enige regelmaat in Zwolle, maar helaas dan niet met de Mégane Hans 8)7)
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

Cocoon

Ik begrijp niet waarom dat dat niet gewoon een standaard instelling is.
Iemand die het wel begrijpt??

Hans 1982

Citaat van: cortrans op 27 februari 2019, 21:19:38
Inderdaad.......... Nu nog iemand zien te vinden (in de regio Beverwijk) die dit voor mij wil instellen (tegen vergoeding uiteraard o-))
Ik kom met enige regelmaat in Zwolle, maar helaas dan niet met de Mégane Hans 8)7)

stel het is je 20 euro waard dan bestel je zelf een kabeltje, de software is gratis, stelt echt geen zak voor namelijk.

Abdelitto

Ik vindt het ook zo maf waarom dit niet standaard is ingesteld. Het kan dus namelijk wel.

cortrans

Citaat van: Hans 1982 op 28 februari 2019, 19:57:43
stel het is je 20 euro waard dan bestel je zelf een kabeltje, de software is gratis, stelt echt geen zak voor namelijk.
Niet iedereen heeft verstand van elektronica........
Ik ben nu eenmaal niet het type dat daar zelf in durft te ondernemen........
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

Abdelitto

#8
@Hans,

Het is me eindelijk gelukt. Ik moest de juiste ODB2 stekker aanschaffen. Cornering lights werken alleen alleen bij lage snelheden en met grote lichten aan. Dus dagrij led werkt het niet. Maar al met al heel mooi. Nu heb ik witte mistlampen H16 voor besteld.

Bedankt.

Hans 1982

kijk fijn dat het geluk is. Ik ben nog even aan het zoeken op internet maar kom ook een filmpje tegen hoe je je welkoms scenario moet veranderen. Zeg maar dat je DLR langzaam aangaat van zacht naar fel. Of juist fel, zacht, fel, zacht enz.

Abdelitto

Klopt zag ik ook. Daar zou een Tutorial nog voor komen van deze persoon die deze video van cornering light heeft gemaakt. Ik volg hem nu en hij zei dat hij het binnenkort zou uploaden.

Betreft deze bochtverlichting is het wel bij de Nieuwe Renault Captur zag ik. Ik had het al leenauto en daar zat het wel standaard in dat bocht verlichting. Beetje raar dat Renault nu pas mee komt terwijl het wel kan.

amvih

Dat heet marketing, er moet wat te wensen overblijven zodat je wel over drie jaar een nieuwe koopt.
Zou alles er al qua wensen compleet op zitten, dan is de noodzaak om een nieuwe Renault te kopen niet aanwezig.

Hans 1982

#12
De beste man heeft weer 2 nieuwe video's online gezet.

De eerste vind ik zelf wel weer heel leuk. Als je je richtingaanwijzer bediend gaan je drl uit.

https://www.youtube.com/watch?v=rF0qM-NdcR4&list=PLIKWJlQVSZTwm64u2THcxE9bn0kk7kndf&index=8&t=0s

De 2e video krijg je je pdc info op je middelste scherm.

https://www.youtube.com/watch?v=lJFverdorieFVXX0&t=2s

groeten

Hans

Abdelitto

#13
van dat Dagrij LED uit gaat bij knipperlicht heb ik weer uitgeschakeld, het kan stom toeval zijn omdat mijn linker dagrij led vaker raar deed als de automatische verlichting aan ging en de LED uit gingen, maar sinds dat MOD deed ie het helemaal niet meer. Nou bij dealer gewoon nieuwe unit in gegaan. Dus uit voorzorg uit gezet.

Hij heeft een video van verbruik indicatie die anders is, parkassist in je cockpit display en je temperatuur display op je cockpit, leuke dingetje maar hoefde niet voor mij. Ik heb een request gedaan om die bandendruk altijd op je cockpit zichtbaar te blijven ipv elke keer naartoe te scrollen als je je auto start. Kijken of dat gaat komen maar volgens de videomaker komen er nog meer leuke videootjes. Ben benieuwd.

knight-rider

Citaat van: Hans 1982 op  3 juli 2019, 15:35:15
De 2e video krijg je je pdc info op je middelste scherm.

https://www.youtube.com/watch?v=lJFverdorieFVXX0

groeten

Hans
Ik krijg het bericht "Video niet beschikbaar"

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev