Advertenties


claxon enkel tonig??

Gestart door ROBIN GT, 28 september 2018, 11:15:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ROBIN GT


Ik heb nu net 2 weken m'n Megane GT 205 en ik vind het toch echt raar dat er een enkel tonig claxon op zit.
M'n vrouw had tot voor kort een Grand Scenic uit 2009(!!)  en daar zat zelfs een dubbeltonige op.

Ben ik nou een zeikerd of heeft iemand het zelfde bezwaar?
Megane lV GT 205

adinsx

Gefeliciteerd met de heerlijke auto alvast. Hier net de 20.000 km voorbij, en ik moet zeggen. Kan met niet herinneren wanneer ik de claxon heb gebruikt. En sowieso, als ie maar lawaai maakt toch? En of dat nou eentonig of dubbeltonig is... Dan zijn er wel wat meer kritiekpuntjes op de GT205 te bedenken hoor. ;)
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

A110

Dat laat ik in het midden :)

Ik heb er in ieder geval geen problemen mee, gebruikt de claxon nauwelijks tot nooit.

Overal probeert een fabrikant gewicht te besparen ook op dit soort onderdelen.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Manutan

Ik vind dat je wel een punt hebt. Een auto die zoveel uitstraling heeft zou ook een mooie dubbeltonige claxon moeten hebben. Ik had vroeger een Clio III en zelfs die had een dubbeltonige claxon.
Mégane IV Hatchback Energy TCe 130 Bose Noir Etoile

Jeroen2016

Ik heb dit al eerder hier gepost. Ben het er helemaal mee eens dit is een verkeerde bezuiniging. Kan ik zonder? natuurlijk . Het is net even dat extraatje, maakt de auto een beetje meer af. (op mijn  Megane III had ik wel een 2-tonige)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev