Advertenties


Foto's van je nieuwe aanwinst

Gestart door Manutan, 29 mei 2016, 12:55:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

marcelca

Citaat van: $l@k! op 24 juli 2017, 20:26:44
Haha Sorry... Antwerps ondertoontje  :q

Zo leer ik nog is wat bij en heb er gelijk voordeel aan, over 2 dagen rijd ik langs Antwerpen  :) :) ( met de sleurhut erachter )


lando1971

Even voorstellen.

Zo,  de nieuwe aanwinst is nu een paar weken in mn bezit.
Een 130 PK bose variant met massagestoelen, automatisch parkeren en oa dodehoeksensor.
Wat een heerlijke auto en ik blijf verrast door alle mogelijkheden (en onmogelijkheden  :)).






Om 1 van de rare dingen te polsen bij jullie.
    de telefoon verbindt niet automatisch.  als ik dit bij instellingen in de R link opzoek staat dit lichtgrijs en kan ik niet aanvinken.   iemand een idee.

    Groet
    Lando

matthew

Dan diend de software van de rink geüpdatet te worden. Dan is de telefoon software te nieuw waardoor het niet correspondeerde met elkaar en wordt je telefoon niet gezien.

lando1971

#108
bedankt voor je reactie, maar hij ziet de telefoon wel maar moet elke keer handmatig de telefoon selecteren.
Lost de update dit dan wel op ?

mark29

Met een beetje geluk wel.
Met software updates is altijd achter de feiten aanlopen he, ze ontwikkelen weer iets met de nieuwe telefoons, terwijl ze dat maken komen er weer nieuwe telefoons uit met andere softwareversies.
Die conflicten tussen de software blijft heel lastig.

matthew

Wij doen standaard bij alle verkoop auto's software updaten voor deze systemen, om zo gelijk problemen voor de klant te voorkomen.

lando1971

helaas geeft de dealer aan dat er geen update voor mijn R link2 systeem is.
Wordt zeker gefaseerd uitgerold.

cortrans

Citaat van: Nikk op 24 december 2016, 15:20:22
Maxijazz,

Probeer dit eens:  http://nl.tinypic.com/

Je hoeft je niet te registreren / in te loggen. Uploaden en code in je bericht plakken
Ik gebruik altijd het gratis programma https://www.mupload.nl/ dit werkt prima om foto's op forum's te plaatsen
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

cortrans

En ook ik zal hier alvast wat foto's plaatsen van de prachtige Mégane Hatchback (ex-demo) die ik gekocht heb, maar die pas eind mei geleverd gaat worden.
Dit puur omdat het mij beter uit kwam i.v.m. vakantie en verhuizing en dergelijke.




Het is een Bose uitvoering met alle denkbare opties zoals 8.1 inch R-link 2, en easy life Pack (achter camera, dode hoek melder, en automatisch inparkeren)
Ik rij nu nog een benzine wagen, maar ga na de verhuizing dagelijks van Beverwijk naar Utrecht, en dan is een diesel wel zo prettig.
de 6 versnellingen zullen wel gerand staan voor een zuinig verbruik, maar is ook wennen, als vervend automaat rijder.........
(verkocht) Mégane iV Hatchback dCi 110 Bose, 8.7 inch R-link II, Easy Life Pack, kleur: Rouge Flammé. Staat nu op zwarte alu velgen van Dezent TD Dark met Kleber Krisalp met 205/55/16' winterbanden

www.beroepschauffeurs.com (HET forum voor de beroepschauffeur)

knight-rider

Mooie Megane.
Dat rood staat de Megane echt wel goed, heb er zelf ook eentje (ondertussen al 1 jaar).

adinsx

Ik ben toch meer blauw fan hoor, een week of 6 nu ;)


Oh, en Rougé Flammé hebben we ook ;)

Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev