Advertenties


ADVIES spuitwerk

Gestart door meganemaarssen, 10 september 2009, 08:35:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meganemaarssen

ik heb een vraag ivm re-stylen van mijn Megane.
ik ben momenteel in het bezit van een Megane 2.0 16v 2003, (weet niet of het een Phase 1 of 2 is) met de kleur zwart.
Nu zijn mijn "sierlijsten" grijsachtig. Ik wil dit graag zwart spuiten omdat ik denk dat dit mooier staat...
Wil graag jullie mening hierover?
er komt namelijk binnenkort een RS Pakket erop..


Tevens, hoe kan je zien of het een phase 1 of phase 2 is???
thnx!!

op naar een RS...Look dan....;)

rs50jochem

Je hebt een Phase I.. Verschillen tussen de phase 1 en 2 zijn de bouwjaren..

phase 1 van 2002 t/m 2006 (kleur dashboardverlichting oranje)
phase 2 van 2006 t/m 2009 (kleur dashboardverlichting wit)

Verder kun je de verschillen herkennen door plaatjes op google te zoeken.. (koplampen, achterlichten en bumpers zijn iets anders)


Ik zou de strips laten glad schuren en spuiten, i.c.m. met de RS bumpers lijkt mij dit super..!

meganemaarssen

ik had dit ook in gedachten...

ben bezig om de Megane nu iets te laten zakken, zodat de wegligging beter wordt.

Ben erg tevreden over de prestaties die de Megane levert..alleen mis ik echter wel de Turbo.

op naar een RS...Look dan....;)

Armand

#3
Citaat van: meganemaarssen op 10 september 2009, 08:35:48
ik heb een vraag ivm re-stylen van mijn Megane.
ik ben momenteel in het bezit van een Megane 2.0 16v 2003, (weet niet of het een Phase 1 of 2 is) met de kleur zwart.
Nu zijn mijn "sierlijsten" grijsachtig. Ik wil dit graag zwart spuiten omdat ik denk dat dit mooier staat...
Wil graag jullie mening hierover?
er komt namelijk binnenkort een RS Pakket erop..

RS Pakket?
Wat bedoel je met RS pakket?
Je bouwjaar zegt id Phase 1 ( klasse Jochem). Tip: Informeer goed wat je nodig hebt voor een "RS pakket" voordat je gaat kopen/monteren etc.
Al weken ben ik druk met het uitzoeken wat ik voor mijn Phase I nodig heb om zowel de voorkant als achterkant in de RS style te krijgen.
Wordt een giga. dure grap omdat je ook het uitlaatsysteem moet vervangen, bodemplaat etc. Los nog van de aan bumperkosten, montagekosten,spuitkosten.

Qua spuitwerk:
Ik heb mijn auto vorig jaar voor 80% laten spuiten en ook de kunstof delen en stootlijsten laten meespuiten.
Zie foto: http://www.autoliefhebber.com/Megane/01.jpg. Ps. de achterlampunits zijn Phase II.

Kunstof heb ik laten gladschuren en spuiten. Is voor een spuiter meer werk maar staat vet. Smaken verschillen natuurlijk.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev