Advertenties


Ongeval

Gestart door A110, 11 februari 2009, 19:18:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A110

Helaas heb ik vanochtend een ongeluk gehad met mijn Megane  ;(.

Voorkant, en dan met name de bumper lagen er compleet af.
Auto staat momenteel bij het schadebedrijf en morgen komt er een schade-expert.

Wij (ik en mijn vriendin) hedden allebij geen letsel. Ze klaagt wel over een iets stijvere nek, even aankijken en anders even de dokter raadplegen.

Een volvo die van rechts kwam had moeten stoppen op de kruising ik reed op een voorrangsweg, maar hij had mijn niet gezien en is gewoon doorgereden. Ik was net aan het optrekken omdat ze daar sinds kort drempels hebben gelegd voor de kruising. Dit is misschien toch nog een geluk geweest anders hadden de snelheden hoger geweest. Nu reed ik ongeveer 50km/h.
Volvo heb ik ook goed geraakt. Ben er bij zijn linker voorwiel ingereden, wat dus ook helemaal ontzet is wiel staat naar binnen. En ben gestopt bij zijn linker achterscherm.

Hou jullie wel op de hoogte van de schade.

Gr. Jeroen (A110)











www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Reinier Goorden

Dat zijn geen prettige foto's. In ieder geval goed te horen dat jullie er allebei tot op heden goed vanaf zijn gekomen. Sterkte met de afhandeling.

Benjamin Renon

Klote voor je. Gelukkig hebben jullie er niets ernstigs aan overgehouden. Succes met de afhandeling.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

ai, da's minder fijn.
gelukkig zijn jullie er zelf relatief ongeschonden uitgekomen
Succes met de verdere afhandelingen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

rs50jochem

Klote man..! Sterkte..!

Mike R.

Dat is een beste klap geweest nog als je het zo ziet.
Gelukkig enkel materiele schade, dat is te maken en vervangbaar, gelukkig hebben jullie zelf niets.

Sterkte ermee, altijd klote.
Renault Megane Coupe PH1 - 2.0 16v "Williams" 150pk

matthew

nou dat met de nek kan nog wl vervelend worden,een vriendin van ons heeft laatst een ongeluk gehad(net voor de kerst)en heeft nu nog last van misselijkheid en loopt hier ook al mee bij de dokter en evenwichtsverlies.
Dus onderschat nooit lichte klachten,want zei dacht ook dat het wel mee viel maar toch niet en ze werkt zelfs in het ziekenhuis.

Verder natuurlijk wel sterkte ermee en succes met de afwikkeling.

Marissie

veel sterkte met de afhandeling..

A110

Bedankt allemaal voor de reactie's.

Met de nek is het alweer helemaal inorde en verder heeft ze nergens meer last van.

De auto is total-los gegaan, hopelijk is de dagwaarde nog een beetje gunstig want deze auto's zijn behoorlijk in waarde gedaald. Maar ik weet wel dat je er geen andere auto voor hebt. Er zal weer een smak geld bij moeten om een beetje een gelijkwaardige auto te kopen.

En dat geld was eigenlijk bestemd voor nieuwe meubels in ons huis. Helaas zo gaat dat je bent het slachtoffer van een ongeluk je kan er zelf niks aan doen maar het kost je wel het meeste geld.

Gr. Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Renier

Dat is zo oneerlijk eigenlijk als je erover nadenkt.

Je hebt al een ongeluk gehad en dan moet je ook nog geld bijleggen... Eigenlijk zou je volledig schadeloos gesteld moeten worden en kosteloos een vergelijkbare auto moeten kunnen kopen zonder bijleggen.

Klopt eigenlijk ergens niet, maar zo gaat het helaas wel in de praktijk.

Hopelijk was die volvo ook total-loss.... >:(

Stefan

Kan je nagaan als ze je auto voor de deur in de fik steken..... ;) ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Renier

Is dat jou dan gebeurd?

Stefan

ja...

foto's etc staan hier uitgebreid op het forum hoor ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Renier

Kom niet zo heel vaak op dit forum, dus had hem gemist maar heb je post even opgezocht.

Da's inderdaad zwaar kl*te.  >:(

Daders zijn zeker nooit meer gepakt?

Stefan

nope..

Vooralsnog niet nee.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev