Advertenties


Lekkage bestuurderskant

Gestart door A110, 21 december 2006, 16:59:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robke72

Heeft iemand concreet een oplossing voor water in het kaartenvak van het linkerportier?
Vandaag de auto gewassen en er stond een laagje water in het vak....
Waar moet ik het zoeken en is het zelf op te lossen?

matthew

Als het in je portier zit moet je een afwatering om je speaker heen maken aan de achterkant en moet je dus de deurbekleding eraf halenen dan d.m.v. plastic ofzo alles om je speaker heen geleiden en dan valt het niet meer naar de binnenkant.

DHL

Of de speaker afdichten in de deur met klittenband (of hoe noem je dat) Is meestal door gebruik van niet originele luidsprekers. Rond de originele zit een dichting.

Robke72

Mijn deur is volledig origineel. Speakers ook.
Alhoewel er volgens de garage wel nieuw raam-mechanisme in is gezet. Het zou dus kunnen dat de garage iets heeft nagelaten. Maar er zit dus geen folie aan de binnenzijde van de deur geplakt?
Dat is bij de meeste auto wel gebruikelijk......

Armand

Landelijk een bekend probleem bij de renault.
Overgang van kunststof met stof wordt dan gekit.
Heb ik ook gehad. Had serieus na een regenbui een kleine 10cm water in de kaartenbak staan.

Na een kitsessie van de dealer was het opgelost!


Robke72

Garantie? Of gewoon betalen?
Zou elke dealer dit moeten weten?

M@ttie

elke dealer zou dit moeten weten want het is een actis oplossing, geen garantie tenzie die daar inval (fabrieks) en onder top garantie vallen zo ver ik weet geen water lekkage's.
Megane coupé 2.0 16v 1998
Laguna 2.0 rxt automaat full options 2000

Robke72

Oké. Ik zal de dealer eens bellen/bezoekje brengen.

Wat is een "actis' trouwens?

matthew

Dat zijn oplossingen voor problemen volgens de renault norm op te lossen.

Takkie

Waar zit dan dat klepje in de water afvoer van de airco??

matthew

Van de airco kun je alleen van onder af bij.Hitteschild boven kat losmaken en dan kun je er net bij met de vingers.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev