Advertenties


Schakelaar Megane II CC voor bediening 4 ruiten tegelijk

Gestart door Zender, 4 mei 2013, 22:52:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zender

Hoi.
In de middenconsole bij de CC zitten 2 knoppen, 1 voor de dak bediening en 1 om de 4 ruiten tegelijk naar boven cq naar onderen te doen.
Deze knop werkt niet terwijl de ruitbediening in de deuren wel werkt.
Ook zou de knop van de dakbediening nadat de kap geopend of gesloten is deze functie hebben.
Maar ook hier gaan de 4 ruiten niet naar boven of naar beneden.

Zekeringen heb ik gecontroleerd en de bedrading naar de schakelaar zit niet los.

Wie kan mij op weg helpen

Gr.
Zender

Lennart

Knop kapot? Of misschien zit de stekker aan de achterkant van de know niet goed vast?

workaround voor de ramen:
Een extra handigheidje om alle 4 de ramen weer omhoog te krijgen na het dichtdoen van het dak is nogmaals op de dakbedieningknop drukken (sluiten).
Dus ingedrukt houden tot de piep, en dan nogmaals drukken (en ingedrukt houden).
Dan sluiten alle ramen zich ook.
assumption is the mother of all f*ck ups

Zender

Jouw laatste optie werkt helaas ook niet en stekker zit er goed in en ook de bedrading zit bij de stekker niet los

J to the H (Jeroen)

Het zou best kunnen dat als de knop zelf stuk is, de bediening via de 'dakknop' ook niet meer werkt.
Als ik bijvoorbeeld de schakelaar van een achterraam loskoppel, kan ik dit raam voor ook niet meer bedienen....

Lennart

De electra blijft wonderlijk bij renault..
Maar goed, even de schakelaar doormeten Zender.
assumption is the mother of all f*ck ups

NuramonW

Ik heb hetzelfde ... maar dan net andersom! Het raampje rechts achter (cabrio) ging uit zich zelf omhoog bij open dak. Nu krjg ik hem alleen nog omhoog of omlaag met het knopje op de middenconsole (naast openen/sluiten dak. De andere (twee) knoppen werken niet meer ?????

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev