Advertenties


kinderslot

Gestart door zwolsekip, 18 maart 2013, 15:41:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zwolsekip

Weet iemand hoe je het kinderslot instelt voor de passagiersstoel?  Aan de zijkant van het dashboard kan je wel de airbag uitzetten, dus wordt er rekening gehouden met een kind voorin, maar mn zoontje had laatst op de snelweg de deur open..  Gelukkig niets geks gebeurd, maar zou dit graag voorkomen en tegelijk wel mn zoontje voorin kunnen zetten(wel zo gezellig)
:? Weet iemand dit???  :?

Dante

#1
Kinderslot zit alleen op de achterdeuren, daar waar kinderen onder een bepaalde leeftijd & lengte behoren te zitten. Indien ze oud & groot genoeg zijn om voorin te zitten, zouden ze ook met de vingers van de deurhendel af moeten kunnen blijven ;)
Overigens welk type Mégane betreft dit, want waar dit topic nu staat is niet goed :neen:

[EDIT] Ik zie dat het een Megane II 1.9 dCi Grand Tour uit 2004 betreft. Moving...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

zwolsekip

Bedankt voor de reactie  !-!, en sorry als ik het niet op de juiste plaats gepost heb.. 8)7

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

zwolsekip

Snap je reactie wel  Y, maar het is toch een mogelijkheid om een stoeltje op de voorbank neer te zetten, de airbag aan die kant uit te doen, dus waarom dan geen kinderslot aan de bijrijderskant.. vreemd hoor.. :?
Als ik een stuk alleen met mn zoon van 2 jaar ga rijden, is het gezelliger voor mij en leuker voor hem als we naast elkaar zitten..

Dominique Reijerink

Misschien wel erg ouderwets... maar een touwtje spannen zodat de deur niet open kan  8)7
heel erg primitief  :D
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Tedo

Tsja, men gaat er kennelijk van uit dat kinderen pas voorin kunnen/mogen zitten als ze van de deurgrepen af kunnen blijven. En ik moet zeggen dat ik 2 jaar ook wel wat jong vind om al voorin te zitten.

matthew

Het kan wel zelf makend.
Dan moet je de binnenklink even lospakken met boutje t30.

Maar prigineel is er niks voor.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev